آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

در محل کار چقدر انرژی دارید؟ شاداب و پرانرژی هستید یا بی‌حال و کلافه؟ در هر صورت همکارانتان با انرژی خود بر شما تاثیر می‌گذارند؛ چه مثبت و چه منفی.

۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۶
امیرحسین جوادزاده

تابستان سال ۹۴ بود که اولین محصولات سری  Jسامسونگ رونمایی و راهی بازارهای جهانی شدند. این سری از گوشی‌های سامسونگ به کمک قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و البته قیمت معقول خود به سرعت جایگاه مناسبی در بازار پیدا کردند. موضوعی که باعث شد به فاصله یک سال از تولد اولین نسل گوشی‌های سری J نسخه‌های ارتقا یافته‌ای از این دستگاه‌ها آماده ورود به بازارهای جهانی شوند. عضو جدید خانواده سری جی (J Series) تلفن همراه سامسونگ، یک گوشی ۵ اینچی است که پسوند پرایم را با خود به همراه دارد.

180391-footofan_com

۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۶
آمنه سادات هانی طبایی

مسابقه عکاسی کمدی حیوانات 2016

دیگر بار دنیای عکاسی به جولانگاه برترین‌های دنیای عکاسی از حیوانات بدل شده است.  دنیای حیوانات از دیرباز از جمله قلمروهایی است که هنر و سلیقه‌ی عکاسان خوش ذوق بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۸
امیرحسین جوادزاده

برای حفظ بیداری لازم نیست که حتما به قهوه و دیگر نوشیدنی‌های کافیین‌دار پناه برد، چرا که راهکارهای عملی دیگری هم وجود دارد.

۱ نظر ۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۱۹
امیرحسین جوادزاده

آیا پریسما را به یاد می‌آورید؟ برای کسانی که با این اپلیکیشن آشنایی ندارند باید گفت پریسما  یک اپلیکیشن بوده که چند ماه پیش همراه با فیلترهای خاص و افکت‌های قابل اعمال بر روی تصاویر شما به سرعت محبوب شد و نام آن بر سر زبان‌ها قرار گرفت. درواقع این اپلیکیشن تصاویر شما را به آثار هنری نقاشی مختلفی تبدیل می‌کند و شاید نقطه‌ی عطف این اپلیکیشن شباهت افکت‌های قابل اعمال به نقاشی‌هایی بسیار واقعی است که Prisma را با سایر اپلیکیشن های هم رده متفاوت ساخته است.

۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۶
آمنه سادات هانی طبایی
4 دلیل مهم برتری آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی

سال‌ها قبل وقتی اولین مدل آیفون وارد بازار شد، تقریباً هیچ رقیبی در بازار نداشت و به تنهایی توانست برای مدتی نسبتاً طولانی در این حوزه حکمرانی کند. اما با تولید سیستم عامل اندروید توسط گوگل اوضاع تغییر کرد و امروزه گوشی‌های بسیار قدرتمند و رده بالایی با این سیستم عامل راهی بازار می‌شوند که ویژگی‌های تقریباً مشابهی با آیفون‌های اپل دارند.

۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۴
آمنه سادات هانی طبایی

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین

آریانت

آسیاتک قم

۱۹ مهر ۹۵ ، ۰۹:۰۶
امیرحسین جوادزاده

امروزه بازار عکس‌های فتوشاپی بسیار داغ است و اگر عکسی کمی عجیب به نظر برسد، همه یک صدا می‌گویند «فتوشاپی است». با این حال عکس‌های عجیبی که در ادامه می‌بینید کاملاً واقعی هستند.

180330-footofan_com

۱- تصویر یک رنگین‌کمان قمری، یک آبشار، یک شهاب‌سنگ و کهکشان راه شیری همه در یک فریم ثبت شده است.

۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۳
آمنه سادات هانی طبایی

فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهداء امام حسن (ع) را تسلیت میگوییم

آریانت

آسیاتک قم

۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۶
امیرحسین جوادزاده



  1. چای سبز

مصرف چای، به ویژه چای سبز به طور قابل‌توجهی باعث کاهش افسردگی می‌شود. چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدآمینه‌هایی است که به طور طبیعی باعث غلبه بر افسردگی می‌شوند.

تیانین، نوعی اسیدآمینه است که هم در چای سبز و هم در چای سیاه وجود دارد و برای درمان مشکلات روانی بسیار مفید است. این اسیدآمینه دارای خواص روان‌گردان است که باعث کاهش استرس و افزایش سطح دوپامین در مغز می‌شود.

۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۲:۱۵
فریده نیک سخن