آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

در فهرست نامزدهای امی سال ۲۰۱۶، یک سری از سریال‌های جدید به جمع برندگان قبلی این جوایز مانند «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones)، «فارگو» (Fargo)، «لوثر» (Luther ) و «ویپ» (Veep) پیوستند.

۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۶
آمنه سادات هانی طبایی

همانطور که پیشتر ایسوس کارت گرافیکی های سری ROG STRIX را معرفی کرده بود، این کارت نیز با خنک کننده جدید، ظاهر متفاوت، قطعات با کیفیت، و نرم افزار GPU Tweak II عرضه شده که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

طراحی اختصاصی، قدرتمند و سریع
ایسوس با تکیه بر دانش مهندسان خود، ROG STRIX RX 480 را برای نسل جدید بازی ها که با واقعیت مجازی همراه شده اند، طراحی و بهینه سازی کرده است. همچنین در سری اورکلاک شده این کارت، به لطف قطعات با کیفیت، فرکانس هسته تا 1330MHz افزایش یافته است.

۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۹
آمنه سادات هانی طبایی

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا با این که به اصطلاح سرعت اینترنت شما 56 است اما همواره با 4 یا 5 کیلوبایت در ثانیه بیشتر دانلود نمیکنید؟ چرا بین سرعت واقعی اینترنت و سرعت دانلود تفاوت زیادی وجود دارد؟ این موضوع یک دلیل منطقی دارد و بسیاری از افراد در این خصوص دچار اشتباه میشوند. هم اکنون به معرفی نکته ای میپردازیم که همه چیز را در این زمینه روشن میکند.


باید گفت هیچ تفاوتی بین سرعت واقعی اینترنت و سرعت دانلود وجود ندارد و در واقع این دو با هم برابر می باشند. تفاوت در واحد محاسبه این دو است.
سرعت اتصال شما به اینترنت برحسب Kbps (کیلوبیت در ثانیه) نمایش داده می شود و سرعت دانلود بر حسب KBps (کیلوبایت بر ثانیه) و از طرفی هر بایت معادل 8 بیت می باشد. پس اگر سرعت اینترنت شما به فزض 46 کیلو بیت در ثانیه باشد با تقسیم عدد 46 بر 8 آن را به کیلو بایت در ثانیه تبدیل کرده ایم و چون طبق قرار داد سرعت دانلود همواره برحسب KBps می باشد پس سرعت دانلود شما با توجه به حاصل تقسیم برابر 5.75 KBps خواهد شد.
پس کوچکی و بزرگی حرف b این تفاوت را ایجاد میکند.
در نتیجه از این پس هنگام استفاده از کیلوبیت و کیلوبایت بسیار دقت کنید و تنها سرعت دانلود را بر حسب بایت بیان نماید. سرعت اینترنت شما بر حسب بیت است.


۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷
امیرحسین جوادزاده


نام کشورها بر گرفته از معانی ای هستند که در دوره هایی معرف آن کشور از روی معنی بودند اما امروزه فقط به عنوان یک نام مطرح اند که اغلب تصور می شود معنی ندارند.برای آشنایی با معنی نام 110 کشور جهان با ما همراه باشید.

۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۷
امیرحسین جوادزاده



مختصری کوتاه از زندگینامه ی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مناسبت شهادت آن بزرگوار4

۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۹
امیرحسین جوادزاده

نزدیک به 8 ماه از ارائه پروانه‌های جدید ارتباطات ثابت (FCP) می‌گذرد اما هنوز دارندگان این پروانه که حالا تعدادشان به 13 شرکت هم رسیده، نتوانسته‌اند براساس این پروانه خدمات خود را ارائه کنند. دارندگان پروانه FCP می‌توانند بدون محدودیت تکنولوژی و با رعایت انحصار شبکه زیرساخت و شبکههای ماهواره‌ای هرگونه سرویس مرتبط با اینترنت را در کشور ارائه کنند. همچنین دارندگان این پروانه امکان ارایه خدمات براساس پروانه شرکت مخابرات ایران را نیز خواهند داشت.  اما آن طور که از شواهد پیداست،  مخابرات به هر دلیل، تمایل یا عزمی برای همکاری با دارندگان این پروانه را ندارد.

۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۲
آمنه سادات هانی طبایی


شنیده ایم که می گویند هر کس روزی یک سیب بخورد، دیگر نیازی به دکتر پیدا نمیکند. اما 8 لیوان آب در روز چه نفعی برای ما دارد؟ صرفنظر از نفخ شکم، آب مزایای زیادی برای سلامتی ما دارد. هر سلول از بدن ما برای درست عمل کردن به آب نیاز دارد و هر عمل متابولیک در بدن نیز تشنه ی آن است.با ما همراه باشید.
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۶
امیرحسین جوادزاده

انتشار برخی از محتواها در سطح فضای مجازی می‌تواند پای ناشر و تولیدکننده‌ی محتوا را به دادگاه یا پلیس فتا باز کند. آشنایی با این نوع محتوا برای فعالان اینترنتی یک امر ضروری به حساب می‌آید. همراه ما باشید تا دریابید چه محتوایی در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به عنوان محتوای مجرمانه شناخته می‌شود؟

۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۷
امیرحسین جوادزاده



شاید دایناسورها را به عنوان رازآلودترین و جالب‌ترین موجودات زنده از پیدایش حیات روی این سیاره در نظر آوریم. به واسطه‌ی همین جذابیت و شگفتی، گاهی اوقات باورهای نادرستی نیز در میان افراد درباره‌ی دایناسورها متداول شده که پایه‌ی علمی صحیحی ندارند. در گزارشی که پیش رو داریم به سراغ شش مورد از شایع‌ترین باورهای نادرست درباره‌ی این موجودات رفته‌ایم.

۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۲
امیرحسین جوادزاده

عید سعید فطر

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آن کسیست که بخشیده می شود


عید سعید فطر مبارک باد



آریانت

۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۴
آسیاتک قم