آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۲۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان
با عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیان
تبریک و تهنیت عرض می نماییم

آریانت

آسیاتک قم

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۹
امیرحسین جوادزاده

شرکت مخابرات با اپراتورهای ارتباطات ثابت برای توسعه‌ی اینترنت در مراکز مخابراتی مشارکت می‌کند.

برات قنبری رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران و معاون وزیر ارتباطات در مورد گلایه‌ FCPها یا همان اپراتورهای ارتباطات ثابت در مورد عدم دریافت امکانات مخابراتی در برخی از شهرها به دلیل نبود زیرساخت‌ها اعلام کرد: «در جلساتی که با اپراتورهای ارتباطات ثابت داشتیم برای مشارکت در سرمایه‌گذاری و توسعه تلفن و اینترنت در کشور توافق کردیم.»

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۳
آمنه سادات هانی طبایی


هر شخص حرفه‌ای می‌داند که تهیه یک رزومه کاری خوب نقش مهمی در استخدام دارد. قصد داریم ۵ اشتباه رایج در تهیه رزومه را به شما ارائه دهیم تا از انجام دادن آنها خودداری کنید.

اواخر دهه ۹۰ میلادی بود که تینا نیکولای کار خود را در والت دیزنی شروع کرد. وظیفه وی بررسی رزومه‌ها و استخدام افراد مستعد بود. آنچه تینا متوجه شد این بود که بسیاری از متقاضیان رزومه‌های ناقصی ارسال می‌کنند. او در مصاحبه‌اش با بیزینس اینسایدر گفته است:

۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۱
فریده نیک سخن

اپل، طی رویدادی که در محل تالار سخنرانی بیل گراهام در شهر سن فرانسیسکو برگزار شد، از گوشی‌های هوشمند جدید خود، با نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد. برای اطلاع از جزئیات و قابلیت‌های جدید گوشی‌های اپل، با ما همراه باشید.

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۸
امیرحسین جوادزاده

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، عجایب بسیاری وجود دارد؛ چه بسیار عجایبی که هیچ چشمی تاکنون آن را ندیده و هیچ گوشی درباره آن نشنیده است؛ خواه در طبیعت وحشی باشد، خواه در وجود انسان هایی که در شهرها زندگی می کنند. شاید کتاب رکوردهای گینس توانسته باشد، گوشه ای از آنها را به ما نشان دهد.

اینطور که به نظر می رسد، همه چیزهایی که ما را احاطه کرده اند، بالقوه عجیب و شگفت انگیز هستند که می توانند به فعلیت برسند.
 
در این گزارش، شما را به دیدن تصاویری از  جالب ترین و عجیب ترین رکوردهای ثبت شده در کتاب گینس دعوت می کنیم.
 
بزرگترین دمپایی های چوبی دنیا.
بزرگترین دمپایی های چوبی دنیا
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۶
آمنه سادات هانی طبایی

یکی از مسائلی که روی رشد و موفقیت شما در کسب و کارتان تاثیر منفی می‌گذارد احساس خطر کردن همکارانتان و دشمنی آنها با شما است.  قصد داریم ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که نه تنها در کارتان موفق شوید بلکه دشمنی نیز نداشته باشید.

همانطور که می‌دانید داشتن حس رقابت برای کار نه تنها به شما لطمه نمی‌زند بلکه محرکی برای پیشرفت در کارتان خواهد بود. این حس که دوست داشته باشید در کارتان بهترین بوده و اگر وظیفه‌ای به شما واگذار می‌شود آن را به بهترین شکل انجام دهید می‌تواند دلیل خوبی برای مورد توجه قرار گرفتن‌تان توسط ارباب رجوع‌ها و همچنین مدیران‌تان باشد.

۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۳
فریده نیک سخن

بر پیکر عالم وجود جان آمد / صد شکر که امتحان به پایان آمد

از لطف خداوند خلیل الرحمن / یک عید بزرگ به نام قربان آمد . . .

عید سعید قربان را تبریک میگوییم.

آریانت

آسیاتک قم

۲۱ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۰۰
امیرحسین جوادزاده

روز عرفه از اعیاد عظیم است اگر چه به اسم عید نامیده نشده و روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و سفره های جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده تر، و در خشمناک ترین اوقات خواهد بود، و روایت شده که حضرت امام زین العابدین علیه السلام در روز عرفه صدای سائلی را که از مردم کمک می نمود شنید، و به او فرمود: وای بر تو آیا از غیر خدا سوال می کنی در این روز و حال آن که امید می رود در این روز برای بچه های در شکم که فضل خدا شامل آنها شود و سعید گردند ...

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۴۰
امیرحسین جوادزاده

امام محمد باقر (ع) در روز جمعه یا دوشنبه یا سه شنبه غره ماه رجب یا سوم ماه صفر سال 57 هجری یا به روایتی دیگر سال 56 هجری، در مدینه به دنیا آمد و در روز دوشنبه هفتم ذی حجه یا ربیع الاول و یا ربیع الاخر سال 114 هجری، در همان شهر بدرود حیات گفت. بنابراین، آن حضرت 57 سال در این جهان زیست. از این مدت چهار سال با جدش امام حسین (ع) و پس از وی 35 سال با پدرش زندگی کرد و هیجده سال بقیه عمرش را به تنهایی به سر برد. بنابر روایتی که در کافی از قول امام صادق (ع) نقل شده است، وی 19 سال و دو ماه بیش از پدرش زیسته است و در همین دوران، مامت شیعیان را عهده دار بوده است. امام باقر (ع) در مدت امامت خود چند صباحی از خلافت ولید بن عبد الملک و نیز خلافت سلیمان بن عبد الملک و عمر بن عبد العزیز و یزید بن عبد الملک را درک کرد و سرانجام در روزگار خلافت هشام بن عبد الملک وفات یافت. در کتاب اعلام الوری نیز همین قول آمده که با آنچه بعدا خواهیم گفت، صحیح می نماید. ابن شهر آشوب در مناقب نوشته است:

آن حضرت در سال 114 هجری، در سن 57 سالگی زندگی را به درود گفته که از این مدت سه یا چهار سال را در جوار جد بزرگوارش امام حسین (ع) و 34 سال و ده ماه یا 39 سال با پدرش و 19 یا مطابق قول دیگر 18 سال پس از پدرش زیسته است که همین مدت دوره امامت آن حضرت محسوب می شود. امام باقر (ع) در طول سالهایی که مامت شیعیان را عهده دار بود، دوران خلافت ولید بن یزید و سلیمان و عمر بن عبد العزیز و یزید بن عبد الملک و برادرش، هشام، و ولید بن یزید و برادرش. ابراهیم، را درک کرد و در اوایل خلافت ابراهیم، رحلت یافت. ابو جعفر بن بابویه گوید که ابراهیم بن ولید بن یزید، امام باقر (ع) را مسموم ساخت. در دو نسخه ای که از این کتاب در دسترس بود همین مطلب به چشم می خورد. ولی در این گفته از جانب ابن شهر آشوب یا نساخ و یا هر دو سهوی رخ داده که از دید آگاهان پوشیده نیست. چون در میان خلفای یاد شده تنها یک تن به نام ولید بن یزید وجود داشته و این همان کسی است که نامش در آخر عبارت ذکر شده. و نام درست کسی که در آغاز وایت به او اشاره شده ولید بن عبد الملک است که ولید بن یزید الخ نام، درست آن ولید بن یزید بن عبد الملک و یزید بن ولید بن عبد الملک و ابراهیم و برادرش می باشد. علاوه بر این هشام در سال 125 هجری، وفات یافت و پس از او ابراهیم به خلافت رسید که او هم در سال 127 هجری، کشته شد و اگر امام باقر (ع) در سال 114 هجری، وفات یافته باشد، چنان که ابن شهر آشوب نیز همین سخن را می گوید، می توان به آسانی پی برد که وفات آن حضرت در زمان خلافت هشام روی داده است نه ابراهیم.

در کتاب کشف الغمة آمده است: محمد بن عمرو می گوید، بنابر روایتی که در دست ما است آن حضرت در سال 117 هجری، وفات یافت و دیگران تاریخ رحلت آن حضرت را در سال 118 هجری، ذکر کرده اند.

امام باقر (ع) در قبرستان بقیع و در کنار آرامگاه علی بن حسین، پدرش، و حسن بن علی عموی بزرگوارش، به خاک سپرده شده است.

۱۹ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۵۰
امیرحسین جوادزاده

آدرس IP شما هویت اینترنتی شماست. در سطح فضای وب شما با این هویت شناسایی می‌شوید و از همین طریق قابل رد‌گیری هستید؛ اما چه کسانی قادر به دیدن آدرس IP شما هستند و اگر آن را بدانند، چه کارهایی ‌می‌توانند انجام دهند؟

به گزارش «تابناک»، وب‌گردی و گشت و گذار در اینترنت شباهت بسیاری به گشت و گذار با یک خودروست؛ همانند همه خودرو‌ها افراد هم یک پلاک دارند که دیگران قادر به دیدن آن بوده و اگر لازم باشد، می‌توانند اطلاعات بیشتری را از همین مسیر به دست آورند.

در واقع آدرس IP مربوط به یک دستگاه به همین شیوه قابل تفسیر است، البته با یکسری تفاوت‌ها.

چه کسی میتواند IP شما را ببیند و با آن چه میکند؟

۱۸ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۲۷
آسیاتک قم