آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

قابلیت undo در جیمیلقابلیت Undo Send که می‌توان از ان به عنوان یکی از ویژگی‌های حیاتی جیمیل یاد کرد، یکی از ویژگی‌هایی است که برای مدت زمان طولانی بطور آزمایشی مورد استفاده کاربران بود. به تازگی گوگل این قابلیت را به تنظیمات اصلی نسخه وب جیمیل آورده است.

گوگل اولین بار ویژگی Undo Send  را در سال 2009 برای جیمیل معرفی کرد  و با توجه به این که مدت زمان زیادی از آن تاریخ می‌گذرد، بنابراین جای تعجب نیست اگر  متوجه نشده باشید که این ویژگی به صورت آزمایشی در جیمیل بوده است. در واقع این ویژگی در قسمت Labs جیمیل قرار داده شده بود و کاربران برای استفاده از ان باید بصورت دستی تیک مربوط به فعال‌سازی آن را می‌زدند. 

اگر احیاناً با این قابلیت آشنایی ندارید باید بگوییم که همان‌طور که از نام آن مشخص است، این ویژگی زمانی را در اختیار شما قرار می‌هد که برای مثال تا 5 ثانیه بعد از این که ایمیل خود را ارسال کردید بتوانید از این کار منصرف شده و ایمیل شما به دست فرد مورد نظرتان نرسد.

اما از این به بعد شما قابلیت Undo Send را در تب General تنظیمات جیمیل خود مشاهده خواهید کرد. اگر پیش از این در قسمت Labs این قابلیت را فعال کره باشید این قابلیت بصورت پیش‌فرض برای شما فعال خواهد بود، در غیر این صورت برای فعال‌سازی آن لازم است که تیک گزینه‌ی Enable Undo Send را بزنید. 

اضافه‌شدن رسمی گزینه‌ی Undo Send در شرایطی رخ می‌دهد که گوگل حدود یک ماه پیش نرم‌افزار موبایلی Inbox را برای استفاده عموم عرضه کرد و جالب این که اینباکس هم قابلیت Undo Send را دارد. آیا شما تابحال از  قابلیت Undo Send استفاده کرده‌اید؟

منبع

۱ نظر ۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۷
آسیاتک قم
استیکر تلگرامبسته‌های استیکری تلگرام در بزرگترین اپ‌مارکت ایران حداقل ۱۰۵ میلیون تومان به فروش رسید.

تسنیم نوشت: پیام‌رسان‌های موبایلی از نیمه دوم سال گذشته شیب منفی در درآمد اپراتورهای موبایل کشور انداختند و نهایتا در ایام نوروز 94 پیامک‌های ارسال در شبکه موبایل را ضربه فنی کردند.

همراه اولی‌ها در نوروز امسال بیش از ١٠میلیارد ‌و٧٠٠ میلیون و ایرانسلی‌ها نیز هشت ‌میلیارد و ٦٤٠ میلیون ‌و ٨٣٦ هزار و ٨٥ پیامک ‌رد و بدل کردند؛ در حالیکه سال گذشته (93) مشترکان ایرانسل ١٦میلیارد و همراه‌اول 11.5 میلیارد پیامک زده بودند.

۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۳
آسیاتک قم

ویکی لیکسساختار شبه جاسوسی ویکی‌لیکس پیدا و پنهان‌های بسیار دارد که هر از گاه بخشی از آن رسانه‌ای می‌شود.

ویکی‌لیکس بنا به ادعای گردانندگانش یک سازمان خبری غیرانتفاعی و بین‌المللی است که در سال‌های اخیر اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه، افشای اخبار، و فایل‌های صوتی و تصویری دولتی رده‌بندی شده کشورهای مختلف می‌کند. 


هویت آسانژ به روایت رسانه‌های غربی
به گزارش ایتنا از ایرنا، جولیان آسانژ مؤسس، سردبیر و مدیر استرالیایی این سایت، در سال ۱۹۷۱ در ایالت کوئینزلند متولد شد. 

وی در جوانی به رایانه و علوم کامپیوتر علاقه شدیدی یافت و وارد دنیای هک شد. 

۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۹
آسیاتک قم

فیبر نوری برای منازلبا وجود حرف و حدیث‌های فراوان و تأخیرهای مکرر در روند اجرای وعده‌های اپراتور چهارم در رساندن فیبر نوری به درب منازل، این اپراتور از راه‌اندازی پروژه‌ی مذکور در ۷ شهر بزرگ کشور تا پایان سال و امکان استفاده از اینترنت با سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه برای ۵۰۰ هزار مشترک خبر می‌دهد.

پراتور ایرانیان نت که ۲۰ درصد سهام آن متعلق به دولت و در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت است قرار بود در بهمن ماه ۹۳ و در سال اول فعالیت خود، حدود یک میلیون پورت دسترسی فیبرنوری در کشور دایر کند.

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۲
آسیاتک قم

بازی DOOMکنفرانس بتسزدا Soft work در نمایشگاه E3 امسال؛ اگرچه اولین اجرای زنده این شرکت قدرتمند فعال در زمینه بازیهای کامپیوتری بود، اما به عقیده بسیاری یکی از بهترین  سال نیز بود. در ابتدای کنفرانس Pete Hines رئیس بخش بازاریابی و مجری کنفراس بتسزدا از حضارسئوالی بینهایت عجیب پرسید : آیا چیزی درباره بازی به نام DOOM شنیده اید؟ همین گفته کافی بود تا سالن نمایش کداک که جایگاه بزرگترین اجراهای مراسم سرگرمی دنیا بوده است، منفجر شود.

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۹
آسیاتک قم