آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۳۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

پزشک، سزاوار تکریم و قدر است که بسی گرانقدر است
با افتخار ، ارزش علمی و انسانی اش را پاس می داریم.
«روز پزشک» مبارک . . .

آریانت

آسیاتک قم

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۲
امیرحسین جوادزاده


امروزه ریزش مو مشکلی رایج در میان زنان و مردان و گروه‌های سنی مختلف است. در ادامه میزان تأثیر ویتامین‌های مختلف و محصولات درمانی معروف بر روی رشد مجدد موها را بررسی می‌کنیم.

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۴
امیرحسین جوادزاده

مختصری از زندگینامه ی آن بزرگوار به مناسبت روز بزرگداشتش

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۴
امیرحسین جوادزاده

با توجه به آمار ارائه شده از سوی انجمن خودروسازان اروپا (ACEA) میزان فروش خودروهای شرکت رنو در اروپا در نیمه اول سال ۲۰۱۶ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل، افزایش ۱۴.۲ درصدی داشته است. این افزایش باعث شده است تا رنو با سبقت از فورد به عنوان دومین شرکت فعال اروپا از لحاظ میزان فروش خودرو، قرار بگیرد.

۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۵
فریده نیک سخن

امروزه در استفاده از وسایل الکترونیک احتمال افتادن و یا نفوذ گردوغبار به داخل وسایل الکترونیکی امری اجتناب ناپذیر است که در بعضی موارد آسیب دیدگی شدیدی را در پی خواهد داشت.

180061-footofan_com

کمپانی اپیسر با ارائه هارد اکسترنال AC531 این مشکل را حل کرده‌است. در این مدل هارد یک پوشش پلاستیکی یکپارچه از جنس رابر دور آن را احاطه نموده تا از  آسیب‌دیدگی دربرابر شوک و ورود گردوغبار به داخل آن جلوگیری نماید.

۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۴
آمنه سادات هانی طبایی

یکی از اپلیکیشن‌هایی که تقریبا هرروز توسط دارندگان تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود Camera یا همان دوربین عکاسی است. امروزه اپلیکیشن‌های گوناگونی برای سهولت عکاسی یا اضافه کردن فیلترها و  ویراست و… منتشر شده‌اند که در ادامه به معرفی پانزده برنامه موفق در این خصوص می‌پردازیم.

 180015-footofan_com

BestMe Selfie Camera:

اگر یکی از افرادی هستید که علاقه فراوانی به گرفتن تصاویر سلفی دارید، BestMe Selfie Camera مخصوص شماست! این اپلیکیشن دارای ۱۲۵ فیلتر مختلف است و این قابلیت را دارد تا بتوانید به تصاویرتان استیکر و اموجی اضافه کنید. همچنین انواع مختلف فیلترهای بلور نیز در این برنامه برای علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه همگام بودن آن با سلفی استیک یا مونوپادهای موجود است که برای آن دسته از کاربرانی که صفحات اجتماعی خود را مرتبا آپدیت می‌کنند بسیار کارآمد خواهد بود. سازندگان این برنامه اعلام کرده‌اند به زودی می‌توان از این اپلیکیشن در ساعت‌های هوشمند نیز استفاده کرد اما تاکنون تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۳
آمنه سادات هانی طبایی

 

ورزشی را جستجو کنید که با شخصیت شما هماهنگ باشد

 

برای این که ورزشی پیدا کنید که مناسب شما باشد و از انجام آن لذت ببرید، باید ورزشی را جستجو کنید که با شخصیت شما هماهنگ باشد.


ما در اینجا پنج شخصیت ورزشی را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آنها بتوانید ورزش مناسب شخصیت خویش را تشخیص دهید. سپس تمرینات متناسب با شخصیت خویش را مطالعه کنید. ما حتی توصیه هایی برای به دست آوردن انگیزه به شما ارائه خواهیم داد.


شخصیت ورزشی شماره 1. شما ترجیح میدهید عرق نکنید.
برای اینکه راجع به بدن خویش و تحرک آن احساس خوبی داشته باشید، لازم نیست حتما عرق کنید.


تمرینات مناسب: ورزشی را انتخاب کنید که اساس آن، حرکتهای کششی یا ملایم باشد. ورزش‌هایی مثل یوگا یا تای چی.
برای شروع می‌توانید از فیلمهای آموزشی استفاده کنید. پیاده روی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پیاده روی برای قلب و ریه شما مناسب است حتی زمانی که عرق نکنید.

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۳
فریده نیک سخن

محققان انگلیسی توانسته‌اند درمان جدیدی برای بیماری تنگی نفس به نام قرص آسم Fevipiprant کشف کنند که باعث کاهش علائم شدید این بیماری ‌می‌شود.با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۵
امیرحسین جوادزاده
زمین تمام شگفتی‌هایش را در مقابل دیدگان بشر قرار نداده و برخی از این عجایب بی‌بدیل را زیر پاهایمان پنهان نموده است. در ادامه به معرفی تعدادی از دیدنی‌ترین شگفتی‌های زیر‌زمینی سراسر جهان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۴
امیرحسین جوادزاده
آیا اولین باری را که برای استخدام، قرار مصاحبه داشتید و می خواستید در مقابل حضار بسیاری سخنرانی کنید، به خاطر دارید؟ شاید هم وقتی قرار بود کار جدیدی را شروع کنید یا برای نخستین بار به ملاقات شخص مهمی بروید، گلوی تان از ترس خشک شده و لرزه بر اندامتان افتاده بود، از لحاظ روحی و روانی به هیچ وجه در شرایطی مساعد نبودید و فکر می کردید مجبورید حاشیه امن خود را رها کنید و به همین خاطر به شدت احساس ناامنی می کردید؟
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۱
فریده نیک سخن