آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۳۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است



گوگل اپلیکیشن های زیادی برای گوشی های نکسوس طراحی و تولید کرد و کم کم این برنامه ها به سایر گوشی های اندرویدی راه یافتند، Chrome، Calendar، Gmail، Maps و Messenger از جمله این اپلیکشن هاست. در این میان برنامه شماره گیر گوگل نیز که تاکنون تنها در اختیار کاربران نکسوس بوده است، در اختیار سایر کاربران قرار خواهد گرفت. The dialer یا همان Google Phone app نام این اپلیکیشن است که افراد می توانند بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنند.

آخرین نسخه این اپلیکیشن چند هفته پیش بروز رسانی شد، حال آنکه به نظر می رسد کاربران به تازگی متوجه تغییرات آن شده اند. گفتنی است این برنامه می تواند بر روی گوشی های HTC10، LG G5، Galaxy S7، One Plus One، LG G4، Nextbit Robin، LG V10، One A9، Moto X Pure و غیره قرار گیرد. واضح است که برای دریافت این برنامه کافیست سری به Play Store بزنید و این برنامه را نصب نمایید.

به صورت معمول همه برندها اپلیکیشن خاص خود را برای شماره گیری در اختیار کاربران قرار می دهند، این در حالیست که کاربران ترجیح می دهند از اپلیکیشن شماره گیر گوگل استفاده نمایند، چراکه در دل این اپلیکیشن Google search قرار داده شده است، بدین ترتیب شماره های گرفته شده و شماره هایی که به گوشی کاربر زنگ زده اند همگی در دیتابیس گوگل ذخیره شده و زمانی که کاربر به تمایل به استفاده از آن را داشته باشد می تواند به راحتی و بدون نیاز به جستجو در Google Maps و یا Search اطلاعات را در اختیار داشته باشد، که ویژگی بسیار خوبی بشمار می آید.

 

۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۹
ملیکا میکاییلی

ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک عرض میکنیم.

۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۷
امیرحسین جوادزاده


مختصری بر زندگینامه ی خیام به مناسبت روز بزرگداشتش

۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۸
امیرحسین جوادزاده

خلاصه ای از شرح زندگی نامه حکیم ابوالقاسم فردوسی

۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۰۰
امیرحسین جوادزاده

مختصری از زندگینامه ی امام سجاد(ع) به مناسبت تولدش

۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۳
امیرحسین جوادزاده

حضرت ابوالفضل العباس نخستین فرزند از ازدواج حضرت امیر المؤمنین على(علیه السلام) و ام البنین بود ایشان در روز چهارم شعبان  سال 26 هجرى در مدینه چشم به جهان گشودند.

۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۰
امیرحسین جوادزاده



مدتی است که گوشی های اخیر سونی با مشخصه ضدآب بودن در میان همگان شناخته شده است؛ تقریبا تمامی تبلیغات سونی بر همین موضوع تاکید کرده است، تا جایی که از سواحل دریا و استخر و غیره در این تبلیغات اسفاده شده است. باید پذیرفت که هنوز ضد آب بودن برای گوشی های هوشمند یک امتیاز بشمار می رود چراکه همچنان بسیاری از محصولات موجود دربازار چنین امکانی را در اختیار کاربر قرار نمی دهند.

حال پس از تمامی این تبلیغات و تاکید بر ضد آب بودن گوشی های هوشمند سری Z سونی؛ در بخش پشتیبانی سایت رسمی این کمپانی، از کاربران گوشی های ضد آب خود خواست که از آن ها در زیر آب استفاده نکنند، این در حالیست که به هیچ عنوان سونی دارا بودن گواهی IP8 (برای ضدآب بودن و امکان قرار دادن محصول تا عمق 1.5) را برای گوشی های ضدآب خود رد نکرده است.

سونی می گوید تمامی این آزمایشات مربوط به مقاومت در برابر آب در بخش آزمایشگاهی در مخزن آبی کاملا راکد تست شده است و این شرایط آزمایشگاهی تفاوت زیادی با استخر و دریا دارد، در نتیجه اثرات امواج زیاد و جریان تند آب، برروی این محصولات تست نشده است و به همین سبب از کاربران خواسته شده است که گوشی های خود را در معرض چنین شرایطی قرار ندهند.

همه این پیام ها در شرایطی در سایت سونی قید شده است که در تبلیغات محصول جدید این کمپانی Xperia Z5 همچنان از همین روش برای نمایش ضد آب بودن گوشی استفاده شده است.

۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۰
ملیکا میکاییلی

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران که سر و صدای زیادی به پا کرد اینستاگرام است؛ به طوری که بسیاری از افراد، بیش از یک اکانت در این اپلیکیشن داشته و به طور مداوم مشغول مدیریت آن ها هستند.مثلا ممکن است کاربران علاوه بر پیج شخصی صاحب یک پیج عمومی برای کسب و کار خود نیز باشند. در تمام این موارد شما به راه حلی نیاز دارید که قادر باشید به طور همزمان، به تمام اکانت های خود دسترسی داشته باشند.

۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۳۶
علی یزدیان

مختصری کوتاه از زندگینامه ی امام حسین(ع)

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۳
امیرحسین جوادزاده
شاید اخیراً توجه کرده باشید، هنگامی که در حال گشت و گذار اینترنتی خود هستید، گاهی در برخی از سایت ها با هر کلیک، صفحه ای به صورت پاپ آپ برای شما باز می شود که هیچگونه ربطی به در خواست شمار از سایت مورد نظر ندارد و در اکثر مواقع آزار دهنده به نظر می رسند. این شیوه ی جدید است که با استفاده از آن سایت ها اقدام به جمع آوری ترافیک تبلیغات بیشتر و یا حتی درآمد های مالی می نمایند.
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۴
فریده نیک سخن