آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

در این زمینه، اگر به تجربیات گذشته نگاه شود؛ بیشترین آسیب در زلزله هایی مثل زلزله بم، زلزله طبس، زلزله رودبار و زلزله جنوب خراسان که در ساعات نامناسبی به وقوع پیوسته در نقاطی وارد شده است که مردم مسکن و سرپناه نامناسبی داشته اند. در این موارد بیشتر خانه های خشت و گلی دچار ریزش و تخریب شدید شده و متعاقبا افرادی که در اینگونه منازل سکنی داشته اند، جان خود را از دست داده و دچار خسارت های شدید شده اند.


۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۹:۳۷
محمدرضا سیفی - آسیاتک

پس از خرید یک تلویزیون چند ده اینچ غول پیکر و سینمای خانگی چندین باندی، نوبت به نصب و تنظیم صحیح آنها می‌رسد تا با توجه به محیط اتاق، بهترین کیفیت ممکن را در قبال هزینه‌ها داشته باشیم. و گرنه همان تلویزیون ۲۱ اینچ و دستگاه پخش سی‌دی قدیمی هم از پس پخش عادی فیلم‌ها و اخبار تلویزیون بر می‌آیند.

۱۹ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۲
محمدرضا سیفی - آسیاتک
با حمایت آسیاتک روی می دهد؛

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این شرکت به منظور تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، حمایت از پایان‏ نامه‏ های دکتری، کارشناسی ارشد و طرح‏های پژوهشی را در دستور کار خود قرار داده است.
۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۱
محمدرضا سیفی - آسیاتک

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدجواد آذری جهرمی» در همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در ساختمان این وزارتخانه، از ساخت دیتاسنترهایی در عمق ۲۰۰ متری زمین و فعالیت‌هایی برای حفظ اطلاعات و دیتاهای کشور به طرز ویژه‌ای خبر داد.

۱۰ آبان ۹۶ ، ۲۳:۱۵
محمدرضا سیفی - آسیاتک
همکاری آسیاتک و دورانتاش
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک و پیرو توافقات صورت گرفته با مجموعه دورانتاش، تمامی مشترکین سرویس های اینترنت پرسرعت آسیاتک در سراسر کشور از تاریخ ۲۹ مهر ۹۶ تا ۳۰ آذر ۹۶ می توانند به صورت کاملا رایگان اقدام به دریافت آنتی ویروس Webroot با شرایط زیر نموده و از سیستم خود در برابر ویروس ها محافظت نمایند.
۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۴:۲۶
محمدرضا سیفی - آسیاتک