آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۵۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

طرحهای تشویقی

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و مبعث رسول اکرم (ص)، آسیاتک مطلوبترین ارایه دهنده خدمات ارتباط کشور، اقدام به ارایه طرحهای تشویقی به شرح زیر نموده است. لازم به ذکر است که محدودیتی در خرید پکیج 15 گیگ و GIG Box در بازه های زمانی اعلام شده وجود نخواهد داشت.

ارایه طرح های تشویقی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و مبعث رسول اکرم (ص)

این هدیه تنها در صورت خرید پکیج 15گیگ اعمال خواهد شد و مدت زمان استفاده از آن طی مدت زمان باقی مانده از سرویس خریداری شده خواهد بود.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537173 تماس حاصل فرمایید

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۰۲
آسیاتک قم
پیش‌نمایشی از کراس‌اور جدید هوندا که هنوز معرفی نشده، قبلاً به صورت اتومبیل کانسپت دی که تصویرش را در ادامه می‌بینید، سال گذشته در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشته شده بود. این کراس‌اور یک رده بالاتر از کراس‌اور سی‌آر- وی است؛ اما انتظار می‌رود زیبایی و قوس چرخ‌های کانسپت دی در این اتومبیل به کار گرفته شود.
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۲
آمنه سادات هانی طبایی

گذاشتن رمز بر روی اطلاعات، امنیت و حفاظت از آن را تامین می کند ولی به دلیل ازدیاد این کلمات عبور بارها پیش آمده که آنها را ازخاطر برده و دچار مشکل شوید. این رمزها می تواند برای کارت های اعتباری، ایمیل، رمز اینترنتی، گوشی موبایل و ... باشد.در این قسمت با ترفندهایی آشنا می شوید که به راحتی بدون رمز وارد گوشی خود شوید.

البته این ترفندها مخصوص دارندگان گوشی سامسونگ می باشد.

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۶
محمدجواد جندقی زاده


مختصری از زندگینامه ی سعدی

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۴۹
امیرحسین جوادزاده

بالا بردن سرعت اینترنت با 4 روش کلیدی

سرعت بالا در اینترنت یکی از عوامل رضایت کاربران در وب گردی است.سرعت اینترنت را شرکت های ارائه دهنده پهنای باند تعیین می کنند ولی کاربران نیز می توانند با چند ترفند ساده سرعت اینترنت خد را بالا برند.روش های متعددی برای کاربران وجود دارد که در این بخش برخی از آنها را آموزش خواهیم داد.

 

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۱۵
محمدجواد جندقی زاده

مختصری کوتاه از زندگینامه ی جوادالائمه

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۱
امیرحسین جوادزاده
اسکات بیسون، خالق این مجسمه‌های شیشه‌ای برای اولین بار در سن ۱۷ سالگی در کلاس شیمی دبیرستان با کار‌های هنری‌اش مورد تحسین اساتید مدرسه قرار گرفت. از آن زمان تاکنون، وی زیر نظر ۵ استاد مختلف و در دانشکده پیلچاک با رابرت ای میکلسون کار کرده است. وی همچنین با افرادی همچون دانته ماریونی، ویلیام موریس و پیتر نووتنی ملاقات کرده است.
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۴
آمنه سادات هانی طبایی



روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک میگوییم.

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۲
امیرحسین جوادزاده

مختصری از زندگینامه چارلی چاپلین به مناسبت تولدش 

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۲
امیرحسین جوادزاده

امنیت

1. استفاده از سیستم عامل به روز و اصل

می توان گفت مهم ترین مسأله ی امنیت در کامپیوتر، به روزرسانی سیستم عامل است. با تنظیم سیستم عامل بر روی به روزرسانی خودکار می توانید از به روز شدن خودکار و به موقع سیستم عامل اطمینان حاصل کنید. بسیاری از تهدیدات امنیتی که کاربران را تهدید می کند در صورت به روز بودن سیستم عامل خنثی خواهند شد.

از طرفی استفاده از سیستم عامل کرک شده و غیراصل باعث می شود که کاربر برای استفاده ی امن و بدون دغدغه از کامپیوتر آمادگی نداشته باشد. به عنوان مثال نصب به روزرسانی ها در سیستم عامل های کرک شده به آسانی انجام نمی گیرد.

2. استفاده از نرم افزارهای امنیتی و به روزرسانی مداوم آن ها

به روزرسانی سیستم عامل به تنهایی نمی تواند از ورود ویروس و یا نفوذ هکر به سیستم شما جلوگیری کند. به همین علت وجود یک نرم افزار امنیتی (ترجیحاً Internet Security) نیز موردنیاز است.

نرم افزارهای امنیتی متعددی تاکنون منتشر شده اند که هر کدام علاقه مندان خاص خود را دارا هستند. کاربر باید تنها یک نرم افزار امنیتی (در یک حیطه کاری) را برای خود انتخاب کرده (با مشورت با یک کارشناس و یا مطالعه ی نقدهای مختلفی که در خصوص این نرم افزارها وجود دارد) و نصب نماید تا دچار مشکلاتی از قبیل افت سرعت سیستم و یا تداخل بین نرم افزارهای دیگر نشود.

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۱۹
ملیکا میکاییلی