آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

جشنواره عید تا عید آسیاتک را با سرعت نامحدود درون شبکه ای تجربه کنید

Eyde Instagram

 

جشنواره عید تا عید آسیاتک با شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه از عید فطر تا عید قربان برای مشتریان جدید و قدیمی که سرویس خود را تمدید می کنند، در سراسر کشور برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در طول برگزاری این جشنواره هیجان‌انگیز و کم‌نظیر، سرویس  یکساله 10 گیگ با سرعت 4 مگ (از ساعت 1 تا 6 صبح با 80 درصد تخفیف) به قیمت 290.000 ریال (با ارزش واقعی 2.360.000 ریال) با احتساب هزینه نصب و راه اندازی در اختیار کاربران قدیمی که سرویس خود را تمدید می کنند و کاربرانی که در مدت برگزاری طرح به خانواده بزرگ آسیاتک می پیوندند، تا تاریخ 2 مهر قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است آسیاتک جهت ایجاد تسهیلات برای کاربران خود شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان بتوانند با خرید این سرویس از خدمات جدید این شرکت، بخصوص خدمات حذف محدودیت سرعت درون شبکه ای و بهره گیری از سرعت دانلود بالاتر از سرعت اسمی در داخل شبکه آسیاتک و همچنین سرورهای داخل کشور، بهره مند شوند.
بنابراین گزارش به علت استقبال بی نظیر مردم از طرح ها و سرویس های ویژه آسیاتک، برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت+ADSL2، اقدام به ارایه سرویس عید فطر تا عید قربان نموده است تا فرصت استثنایی دیگری دراختیار متقاضیان اینترنت پرسرعت کشور قرار گیرد.

 

*متقاضیان جهت دریافت اطلاعات لازم در خصوص این سرویس می توانند به سایت www.QomAdsl.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 37173-025 تماس حاصل فرمایند.

 

هم اکنون ثبت نام کنید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37173-025 تماس بگیرید

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۸
آسیاتک قم