آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه
4 دلیل مهم برتری آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی

سال‌ها قبل وقتی اولین مدل آیفون وارد بازار شد، تقریباً هیچ رقیبی در بازار نداشت و به تنهایی توانست برای مدتی نسبتاً طولانی در این حوزه حکمرانی کند. اما با تولید سیستم عامل اندروید توسط گوگل اوضاع تغییر کرد و امروزه گوشی‌های بسیار قدرتمند و رده بالایی با این سیستم عامل راهی بازار می‌شوند که ویژگی‌های تقریباً مشابهی با آیفون‌های اپل دارند.

اما با همه این‌ها باز هم دلایلی وجود دارند که باعث می‌شوند، گوشی آیفون برتر از اندروید ظاهر شده و کاربران را به خرید ترغیب نماید. در اینجا سعی کرده‌ایم تا شما را با 4 دلیل انتخاب و ترجیح دادن آیفون اپل به گوشی‌های اندرویدی آشنا کنیم تا اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید را دارید، بتوانید آگاهانه و با چشمانی باز انتخاب کنید.

تضمین ارائه چندین ساله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای آیفون

تضمین ارائه چندین ساله به‌روزرسانی‌هاسیستم عامل آی او اس (iOS) تنها پلتفرمی است که تضمین می‌کند گوشی شما به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مختلف به منظور دریافت ویژگی‌های جدید را تا پایان عمر خود دریافت خواهد کرد. در واقع اپل گوشی‌های آیفون قدیمی خود را حتی تا سال‌ها بعد از کنار گذاشته شدن آن‌ها توسط کاربران، پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال جدیدترین نسخه از سیستم عامل همراه اپل، یعنی آی او اس 10، حتی بر روی آیفون 5 نیز که حدود 4 سال از عمر آن می‌گذرد، قابل اجرا می‌باشد.

در مقابل، گوشی‌های اندروید به ندرت از چنین سطح پشتیبانی برخوردار هستند و بسیاری از کمپانی‌های سازنده این محصولات، پس از حدود یک سال از عرضه گوشی، پشتیبانی نرم‌افزاری آن را متوقف می‌کنند. این بدان معنی است که شما به عنوان کاربر یک گوشی اندرویدی، از ویژگی‌های مختلفی که هر ساله به سیستم عامل اندروید اضافه می‌شود محروم بوده و قادر به استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری نوین و به‌روز گوشی‌های هوشمند نخواهید بود.

بهترین اپلیکیشن‌ها، ابتدا برای آیفون

بهترین اپلیکیشن‌ها، ابتدا برای آیفونهر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس، دارای مجموعه‌ عظیمی از اپلیکیشن‌ها هستند، اما در این بین کاربران آیفون‌های اپل معمولاً زودتر از بقیه قادر به تجربه بهترین اپلیکیشن‌های ارائه شده برای گوشی‌های هوشمند بوده‌اند.

علت این مسئله هم این است که توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها معمولاً پول بیشتری را از آیفون‌های اپل بدست می‌آورند و به همین دلیل اولویت بالاتری را برای آی او اس در نظر می‌گیرند.

به عنوان مثال می‌توانیم به اولین بازی موبایلی ماریو با نام «Super Mario Run» اشاره کنیم که اواخر سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای گوشی‌های آیفون عرضه خواهد شد.

عدم وجود اپلیکیشن‌های پیش‌فرض غیرضروری و ناخواسته

عدم وجود اپلیکیشن‌های پیش‌فرض غیرضروریمعمولاً اپراتورهایی که گوشی‌های اندرویدی را تحت قرارداد به فروش می‌رسانند، کنترل زیادی بر روی محتوای پیش‌فرض گوشی دارند و آن را با تعداد زیادی اپلیکیشن غیرضروری که اکثر کاربران نیازی به آن‌ها ندارد، پر می‌کنند. بدتر از همه اینکه در اغلب موارد، امکان حذف این اپلیکیشن‌ها نیز وجود ندارد و همواره باید وجود آن‌ها را تحمل کنید.

اما در طرف مقابل، گوشی‌های آیفون هرگز توسط اپراتورها دستکاری نمی‌شوند و صرف نظر از اینکه آیفون خود را از چه طریقی خریداری کرده باشید، با محصولی کاملاً یکسان با بقیه روبرو خواهید بود.

بهترین پشتیبانی فنی در صورت مواجه شدن با مشکل

بهترین پشتیبانی فنی در صورت مواجه شدن با مشکلاپل دارای یک شبکه گسترده پشتیبانی فنی بوده و خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. فقط کافیست تا به یکی از نمایندگی‌های این شرکت سر بزنید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف نمایند.

اوضاع در بین گوشی‌های اندرویدی واقعاً آشفته و نابسمان است. در بسیاری از موارد وقتی کاربر گوشی اندرویدی با مشکلی مواجه می‌شود، باید با خدمات دهنده و یا همان اپراتور خود تماس حاصل کند و نه شرکت سازنده گوشی. و این بدان معنی است که حل مشکل به عهده کسانی گذاشته شده که از آگاهی چندان بالایی نسبت به محصول مورد نظر برخوردار نیستند.

اما اگر از اپل متنفر هستید چه؟ بهترین گزینه پیش روی شما کدام خواهد بود؟

بهترین گزینه در صورت تنفر از اپلگوشی‌های پیکسل گوگل گه قرار است طی هفته‌های آینده عرضه شوند، بسیاری از مشکلات گوشی‌های اندرویدی را برطرف خواهند کرد. به عنوان مثال دارندگان این محصولات به صورت مدارم و مستقیماً از جانب گوگل قادر به دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای گوشی خود خواهند بود و همچنین قرار است هیچ اپلیکیشن غیرضروری و ناخواسته‌ای بر روی آن‌ها نصب نشود.

همچنین گوشی‌های پیکسل از پشتیبانی فنی 24 ساعته نیز برخوردار خواهند بود و کابران این گوشی‌ها خواهند توانست با چت کردن و مطرح کردن مشکل خود با نمایندگان گوگل، مشکلات پیش آمده را برطرف نمایند. حتی امکان به اشتراک گذاری صفحه گوشی با پشتیبان مربوطه نیز مهیا خواهد بود تا وی بتواند به خوبی از جزئیات مشکل به وجود آمده اطلاع پیدا کرده و راه حل مناسب را ارائه نماید.

۹۵/۰۷/۲۲
آمنه سادات هانی طبایی