آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

هتل ۲۰ طبقه خیابان امام رضا (ع) مشهد طعمه حریق شد/ آتش مهار شد/ انتقال تعدادی از مصدومین به مراکز درمان


خوش نیت معاون فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: هتل ۲۰ طبقه رتانا در مشهد در حال سوختن است و هنوز اخباری از علت حادثه ، مصدومین و جان باختگان حادثه منتشر نشده است.

شایانمهرمدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در این خصوص گفت: در حال حاضر آتش نشانان از ایستگاه های مجاور به محل آتش سوزی هتل ۲۰ طبقه «رتانا» در خیابان امام رضا (ع) مشهد اعزام شدند و خیابان های منتهی به محل آتش سوزی توسط پلیس در منطقه مسدود شد .

شایانمهر افزود: از علت حادثه اطلاعاتی در دست نیست و تمامی روسای ایستگاه‌ها و همچنین مدیرکل آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند .

آتشپاد حسن جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد نیز گفت :بر اساس اطلاعات اولیه خوشبختانه کسی از شهروندان در این حادثه مصدوم نشده است ، اما تعدادی از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند و جستجو ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نمای هتل ۲۰ طبقه «رتانا» در خیابان امام رضا (ع) از نوع کامپوزیت است و شدت آتش سوزی هتل ۲۰ طبقه «رتانا» در خیابان امام رضا (ع) مشهد به حدی است که بیش از ۱۰ طبقه از این ساختمان در حال سوختن است.

بنا بر اعلام خبرنگار حاضر در محل آتش در بیرون بنای هتل مهار شد و همچنین این حادثه حدود 5 مصدوم داشته است که تعدادی از این مصدومان در محل درمان شدند و تعدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین گاز و برق منطقه مورد نظر برای جلوگیری از احتمال انفجار قطع شد.


۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۵:۰۲
محمدرضا سیفی - آسیاتک

الکامپ ۲۰۱۷ تهران 

تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ 

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، سی ام تیرماه الی دوم مردادماه ۱۳۹۶ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این شرکت نیز در بخش شبکه ملی اطلاعات کشور نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت.  شرکت آسیاتک  با برخورداری از بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور در سال های اخیر همواره در راستای گسترش شبکه ملی اطلاعات ایران اقدامات مهمی انجام داده است.
آسیاتک از تمامی کاربران عزیز و هموطنان گرامی جهت بازدید از غرفه  این شرکت در بخش شبکه ملی اطلاعات طبقه دوم سالن ۴۱ نمایشگاه الکامپ دعوت می کند.


۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۸
محمدرضا سیفی - آسیاتک

هاب هوشمند SmartThinQ ال جی می تواند لوازم خانگی را از راه دور مدیریت کند

این روزها اکثر لوازم خانگی لقب هوشمند را هم یدک می کشند و به همین دلیل، کنترل آنها از راه دور و از طریق اینترنت میسر شده است. در همین رابطه، روابط عمومی شرکت ال جی مطلبی را برای آشنایی بیشتر با هاب هوشمند SmartThinQ به دست ما رسانده که از شما دعوت می کنیم در ادامه آن را مطالعه نمایید.

سفری آسوده خاطر با فناوری  SmartThinQ  ال‌جی

 چه در ایران و چه در کشورهای پیشرفته زمان کار به زمان شخصی در حال غلبه کردن است. می‌توان گفت به‌نوعی مرز بین زندگی شخصی و کار در حال کم رنگ‌تر شدن است، به حدی که در کشورهای پیشرفته‌ای مثل ژاپن افراد به خاطر فشار کاری و نداشتن زندگی شخصی تا مرز خودکشی نیز پیش می‌روند. طبق آمار حدود 80 درصد کارکنان جامعه آمریکا حتی بعد از ساعت اداری نیز به تماس‌ها و  ایمیل‌های کاری جواب می‌دهند.

همه این اتفاقات باعث شده تا ساعت استراحت برای کارمندان بیش از پیش اهمیت پیدا کند. این امر باعث شده تا لغتی جدید به نام bleisure خلق شود؛ لغتی که از ترکیب دو کلمه business به معنای کسب‌وکار و  leisure به معنای اوقات فراغت تشکیل شده است. این لغت برای توصیف سفرهای کاری به کار می‌رود که به خاطر فشار کار اوقات استراحت مخصوص به خود را دارند و فرد می‌تواند بعد از انجام کار خود در سفر چند روز را راحت خوش بگذارند.

این مسئله برای بهبود رضایت و البته رعایت حقوق انسانی کارمندان در حال اجرا شدن است و حدود 78 درصد از کارمندان گفته‌اند که با وجود زمانی برای استراحت در سفر کاری، بازده آنها بالاتر خواهد رفت و با اشتیاق بیشتری وظایف خود را انجام می‌دهند. علاوه بر آن بسیاری از این سفرهای کاری به منطقه و کشوری متفاوت و بیگانه با مسافر انجام می‌شود و اوقات فراغت باعث می‌شوند تا فردی با رویکرد کاری، بیشتر بافت منطقه و فرهنگ مردم آنجا را درک کند.

همچنین سفرهای کاری که با اوقات فراغت همراه هستند، میزان پول و خرج‌کردهای مختلف را کاهش می‌دهند. در این میان محصولاتی مانند لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی می‌توانند با تضمین امنیت و قابلیت کنترل از راه دور، نگرانی مسافران را کمتر کرده و اوقات فراغت آنها را لذت‌بخش‌تر کنند.

بیشتر مزیت‌های کنترل از راه دور لوازم‌خانگی ال‌جی به لطف فناوری SmartThinQ انجام می‌شوند. به‌وسیله مرکز کنترل بی‌سیم SmartThinQ می‌توانید به راحتی همه وسایل ال‌جی را کنترل کنید. این وسیله به دستیار صوتی الکسا نیز مجهز شده تا حوزه توانایی‌های آن گسترده‌تر شود. فناوری فرمان صوتی هوشمند الکسا (Alexa)، محصول شرکت آمازون، اکنون می‌تواند سیستم خانه هوشمند SmartThinQ ال‌جی را کنترل کند. علاوه بر این، حسگرهای کنترل از راه دور SmartThinQ با فناوری سفارش خودکار محصول Dash آمازون نیز سازگاری دارند.

هاب بلوتوث SmartThinQ با استفاده از فناوری الکسای آمازون اکنون می‌تواند به هر دستگاه یا لوازم‌خانگی SmartThinQ ال‌جی پاسخ دهد و آن را کنترل نماید. کاربر قادر است هاب را برنامه‌ریزی کنند تا طبق آن وظایف خود را انجام دهد. مثلاً ماشین لباسشویی مجهز به حسگر SmartThinQ سازگار با Dash که به آن متصل شده می‌تواند کاربر را از اتمام فرایند شست‌وشو مطلع کند و حتی سفارش مواد شوینده لباس از وب‌سایت آمازون بدهد.

در کل می‌توانید به‌عنوان یک دستیار خانگی روی این قابلیت حساب کرده و از سفر خود با خیال راحت لذت ببرید. سفری که در آن بعد از یک دوره فشرده کاری، نیاز به استراحت مطلق  دارید. 

۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۲
محمدرضا سیفی - آسیاتک

مواقعی که تبی در مرورگر کروم یا فایرفاکس از میزان مصرف بالایی در رم یا سی پی یو استفاده می‌کند، می‌توانید با ترفندی آن را ببندید. در این مقاله به ارائه آموزشی در این‌باره می‌پردازیم.

مرورگرهای وب طی یک دهه گذشته از رشد بسیار بالایی در عملکرد برخوردار بوده‌‌اند. صرف نظر از قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی که مرورگرهای جدید دارند، باز هم در سرعت بالا بهبود زیادی داشته‌اند که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. در حالی‌که بسیاری از آنها با تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های روز پیش می‌روند، اما باز هم از مشکلاتی رنج می‌برند. مشکلاتی از قبیل مصرف بالای منابع سخت افزاری به خصوص رم و CPU که باعث کاهش بهره‌وری آنها و کاربر می‌شود. اگر شما در یکی از آنها یک تب را برای مدتی باز بگذارید، رفته رفته میزان بیشتری از رم را به خود اختصاص داده و مصرف می‌کنند. در این حالت تنها کاری که از دست شما برمی‌آید این است که آن را ببندید. در مورد یک تب با میزان مصرف بالای سی پی یو نیز داستان همین‌گونه است.p

نکته بسیار خوب در مورد یک مرورگر جدید و به‌روز این است که نیازی به بستن برنامه (مرورگر) نیست. تنها کار ضروری بستن تبی است که میزان بالایی از مصرف CPU را به خود اختصاص داده است. تنها ترفند در این باره این است که بفهمید آن تب کدام یکی است.کرومکروم وظیفه‌ی task manager اختصاصی خود را دارد. اگر در ویندوز task manager را باز کنید، احتمالا چندین مورد از موارد در حال اجرا در کروم را خواهید دید. هر کدام آنها معرف یک تب است. در مواردی که ویندوز گزارش میزان مصرف رم یا CPU در مورد مرورگر شما را نشان نمی‌دهد یا اگر همه تب‌های خود را نمی‌بینید، می‌توانید از task manager کروم استفاده کنید.p

برای این‌کار یک پنجره کروم را باز کنید و با فشردن کلیدهای Shift + Esc مدیر وظیفه (Task Manager) را باز کنید. در پنجره ظاهر شده فهرستی از همه تب‌های باز یا افزونه‌های نصب شده روی مرورگر خود را خواهید دید. می‌توانید آنها را به ترتیب میزان مصرف از بیشترین به کمترین مرتب کنید. به سادگی تبی را که میزان مصرف رم بالایی به خود اختصاص داده است انتخاب کرده و روی گزینه End Process برای بستن آن کلیک کنید

فایرفاکس برخلاف کروم، فایرفاکس مدیر وظیفه اختصاصی خود را ندارد؛ اما در عوض ابزاری توکار برای میزان و وضعیت مصرف تب‌‌ها و افزونه‌ها را دارد. برای این‌کار فایرفاکس را باز کرده و در نوار آدرس دستور "about:performance" را وارد کنید

در پنجره باز شده می‌توانید میزان مصرف CPU تبی را که مصرف بالایی دارد ببینید و آن را بسته یا دوباره لود (Reload) کنید. متاسفانه مانند کروم نمی‌توانید پنجره‌‌‌‌ها را براساس میزان مصرف مرتب کنید؛ به همین خاطر باید به صورت دستی به دنبال تب موردنظر با میزان مصرف بالا را پیدا کنید. 

مدیر وظیفه ویندوزهمیشه می‌توانید از مدیر وظیفه ویندوز برای یافتن تبی را که میزان زیادی از رم یا سی پی یو را اشغال می‌کند و به هدر می‌دهد، انتخاب کنید و آن‌را ببندید. فقط مطمئن شوید که موارد در حال اجرا را براساس نوع مرتب نکرده‌اید که بتوانید آن‌ها را براساس میزان مصرف مرتب کنید

در فایر فاکس شما تنها قادر به دیدن گزارش مصرف برای تب جاری را دارید. به همین خاطر برای یافتن تبی با میزان مصرف بالا باید آنها را با توجه به پنجره‌شان جدا کنید یا اینکه در بین آنها به جست‌وجوی تب پرمصرف بگردید.p

در کروم می‌توانید میزان مصرف رم و سی پی یو را برای یک تب مشخص ببینید ولی نام تب‌ها به شما نشان داده نمی‌شود. به دلیل اینکه ممکن است که یک تب مهم را ببندید،‌ بهتر است از مدیر وظیفه کروم استفاده کنید. 

۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۸
محمدرضا سیفی - آسیاتک

بازهم یک سورپرایز ویژه، یک مثل آسیاتک 

تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ 

بازهم یک سورپرایز ویژه، یک مثل آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در تازه ترین ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موفق به کسب عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور شده است.

به پاس این موفقیت و قدردانی از شما مشترکین عزیز برای شما سورپرایز های ویژه ای داریم!

"یک" ماه در هر "یک"شنبه برای شما "یک"سورپرایز ویژه خواهیم داشت!

اولین سورپرایز در اولین هفته ی کمپین یک مثل آسیاتک: مشترکین عزیز آسیاتک می توانند طی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تیر با مراجعه به پنل کاربری خود در ۱۵۴۴.ir اقدام به خرید ۳ گیگ حجم اضافه با قیمت ۶۰۰۰ تومان نمایند. همچنین کاربران گرامی دقت نمایند این طرح تنها برای بسته های حجمی ۲ گیگ فعال بوده و فقط با خرید ۲ گیگ از هدیه یک گیگ این طرح بهره مند خواهید شد. و امکان خرید آن بیش از یکبار وجود دارد.

و اما سورپرایز دومین یکشنبه کمپین " یک مثل آسیاتک"

این طرح در بازه زمانی ۲۵، ۲۶ و ۲۷تیر ۹۶ اجرا می شود .در این طرح چناچه مشترکین حجمی بیش از ۳گیگ ( ۳گیگ و بیشتر) خریداری نمایند به ازای آن یک ماه زمان ،، و همچنین  مشترکین نامحدود در صورت تمدید و یا تغییر سرویس به سرویس نامحدود بالاتر، یک هفته زمان به اکانت شان افزوده خواهد شد.خاطر نشان می گردد فقط یکبار زمان به هر تعداد خرید تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است اکر مشترک نامحدود در این بازه  به سرویس حجمی تغییر سرویس داشت، می بایست ۳ گیگ و  یا بیشتر حجم را خریداری نماید تا از یکماه زمان برخوردار شود.و در صورت تغییر سرویس مشترکین  حجمی به سرویس نامحدود نیز در این بازه، یک هفته زمان برای آن ها اضافه خواهد شد. همچنین هدایای تمامی شرکت کنندگان حداکثر تا۳۱تیر ماه در کاربری شان لحاظ خواهد شد.

 

 

ارسال نظر
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۲
محمدرضا سیفی - آسیاتک

یک سورپرایز ویژه، یک مثل آسیاتک 

تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ 

یک سورپرایز ویژه، یک مثل آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در تازه ترین ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موفق به کسب عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور شده است.

به پاس این موفقیت و قدردانی از شما مشترکین عزیز برای شما سورپرایز های ویژه ای داریم!

"یک" ماه در هر "یک"شنبه برای شما "یک"سورپرایز ویژه خواهیم داشت!

اولین سورپرایز در اولین هفته ی کمپین یک مثل آسیاتک: مشترکین عزیز آسیاتک می توانند طی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تیر با مراجعه به پنل کاربری خود در ۱۵۴۴.ir اقدام به خرید ۳ گیگ حجم اضافه با قیمت ۶۰۰۰ تومان نمایند.

همچنین کاربران گرامی دقت نمایند این طرح تنها برای بسته¬های حجمی ۲ گیگ فعال بوده و فقط با خرید ۲گیگ از هدیه یک گیگ این طرح بهره مند خواهید شد. و امکان خرید آن بیش از یکبار وجود دارد.

منتظر هفته های آتی باشید.

۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۴
محمدرضا سیفی - آسیاتک

یکی از مهمترین معضلات موبایل ها و وسایل الکترونیکی قابل حمل، کمبود عمر باتری بوده که به دلیل عدم پیشرفت هم زمان فناوری تولید باتری با سایر فناوری ها به وجود آمده است.

رویکرد اصلی کمپانی های بزرگ در حال حاضر، ابداع تکنولوژی های جدید برای ذخیره سازی انرژی بوده که حالا یک تیم پژوهشی از دانشگاه واشنگتن در حرکتی خلاف روند موجود و با نگاه به مسئله از زاویه ای جدید، قصد دارد موبایلی بدون نیاز به باتری تولید کند.

ایده موبایل بدون باتری از ابزارهای جاسوسان شوروی سابق الگوبرداری شده است

طرح مورد بحث حاصل تفکرات و تلاش های «جاشوا اسمیت»، محقق آزمایشگاه علوم کامپیوتر و مهندسی برق دانشگاه واشنگتن بوده که ایده اصلی خود را از روش های به کار رفته توسط جاسوسان شوروی سابق اقتباس کرده است. به گفته او، جاسوسان شوروی در زمان جنگ سرد از باگ های خاصی برای شنود ارتباطات دشمن استفاده می کردند که انرژی خود را از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس مشخص به دست می آورده اند.

حالا آقای اسمیت و تیمش موفق شده اند با بازسازی فرآیند مذکور توسط امکانات سخت افزاری مدرن، انرژی مورد نیاز موبایل خود را توسط امواج رادیویی و سایر امواج موجود در محیط تامین کرده و از طریق شبکه های مخابراتی موجود، با یکدیگر تماس برقرار کنند.

لازم به ذکر است که فرآیند برقراری تماس با موبایل مورد بحث آنالوگ بوده و دو طرف نمی توانند به صورت همزمان با یکدیگر صحبت کنند؛ چرا که به گفته محققین پروژه، تبدیل صحبت های انسان (که به صورت طبیعی آنالوگ هستند) به سیگنال های دیجیتالی، انرژی زیادی لازم دارد.

گفتنی است پژوهشگران دانشگاه واشنگتن قصد دارند در مراحل بعدی و با پیشرفت پروژه، یک نمایشگر «جوهر الکترونیک» برای ارسال پیامک و حتی یک دوربین سلفی نیز به محصول انقلابی خود اضافه کنند.

۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۱
محمدرضا سیفی - آسیاتک

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود از تدوین مصوبه‌ای برای پایان فروش اینترنت حجمی خبر داد. واعظی اعلام کرده است که به دنبال اجرای طرحی است که تا قبل از اتمام عمر دولت یازدهم، مدل قیمت گذاری اینترنت ثابت تغییر کند. این موضوع درباره‌ی بسته‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل صدق نخواهد کرد و تنها قرار است مدل قیمت‌گذاری اینترنت ثابت تغییر کند 
به تعبیر واعظی، این امر گامی برای احیای حقوق مصرف‌کننده و حمایت از تولید کننده داخلی است.به گفته‌ی روابط عمومی یکی از اپراتورها، در مصوبه‌ی ۲۴۹ رگولاتوری بنا بر این است که اپراتورها برخی بسته‌های موبایلی خود را حذف کنند یا آنها راتغییر دهند. بسته‌های ارائه شده به ازای هر گیگابایت کمتر از ۳ هزار تومان هستند. این تغییرات واکنش اعتراض آمیز کاربران را به دنبال داشت و وزیر به این اعتراضات واکنش نشان داد. به دستور وزیر اپراتورها فعلا از اجرای این طرح دست نگه داشته‌اند و حتی بسته‌هایی نیز به مناسبت عید فطر ارائه کردند
سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی پست اینستاگرامی واعظی توضیحاتی ارائه کرده است. محمدرضا فرنقی‌زاد به دو موضوع در این پست اشاره کرد. موضوع اول مربوط به اپراتورهاست که قرار است بسته‌های جدیدی را ارائه دهند و موضوع دوم مربوط به شرکت‌های ارائه دهنده‌ی ADSL است که قرار است توقف فروش حجمی اینترنت توسط آنها در دستور کار قرار بگیرد. این موضوع در حال حاضر تنها در حد پیشنهاد است و در کمسیون مربوط مطرح نشده است
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی‌ قبلا راجع به طرح‌های معمول جهانی گفته بود ارایه اینترنت ثابت به صورت حجمی در دنیا مرسوم نیست. شاهکوه درباره‌ی حذف محدودیت سرویس حجمی گفت : محتوا با حجم بیشتر باید راحت‌تر به دست مردم برسد و محدودیت‌های حجم حذف شود؛ زیرا الگوی مصرف اینترنت ایرانی‌ها نشان می‌دهد مشترکان فعلی بیشتر سرویس‌های حجیم ویدیویی و داخلی را مورد استفاده قرار می‌دهند.حذف اینترنت حجمی در ایران می‌تواند یکی از مهمترین اتفاقات چند ‌سال اخیر فناوری اطلاعات کشور باشد و رضایت کاربران را فراهم کند.

۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۳
محمدرضا سیفی - آسیاتک

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در یادداشت تلگرامی نوشت: اعضای نهاد ترتیبات مالی بین المللی برای جلوگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم موسوم به «اف ای تی اف» که در شهر والنسیا در اسپانیا تشکیل جلسه داده اند، طی مصوبه‌ای از اقدامات موثر نظام بانکی و مالی ایران برای مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر نمودند و بدین ترتیب برای دومین سال متوالی اعمال محدودیتهای تحمیلی قبلی این نهاد بر نظام بانکی و مالی ایران را تعلیق و متوقف نمودند.

کشورهای اروپایی و کشورهای بزرگ اقتصادی جهان با این تصمیم خود، امکان توسعه روابط بانکی و مالی خود با ایران را که یکی از اهداف عمده تفاهم هسته ای برجام میباشد، تضمین نمودند.

این تصمیم در شرایطی اتخاذ می‌گردد که برخی محافل و مراکز تندرو در آمریکا از ترامپ رئیس جمهور این کشور خواسته بودند که به هرترتیبی جلوی این تصمیم را بگیرد، اما آمریکا تحت فشار کشورهای اروپایی نهایتا پذیرفت که متن مورد حمایت تمامی کشورهای مهم جهان را بپذیرد.

آمریکا با پذیرش متن مصوبه این نهاد بین المللی مجبور شد اقدامات موثر بین المللی ایران در مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم ایران را مورد تایید قرار دهد تا راه برای رفع هر چه بیشتر محدودیتهای بانکی و مالی ایران طبق برجام هموار گردد.

۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۹:۳۹
محمدرضا سیفی - آسیاتک