آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

۲۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تغییر ساعت دنیا تا ده روز دیگرسی‌ام ژوئن، ۱۰ روز دیگر، قرار است باهدف محاسبه اختلاف‌زمانی ساعت زمین با ساعت اتمی در ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ یک ثانیه به‌وقت اضافه شود.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، شصت‌ویک ثانیه‌ای کردن وقت در روز سی‌ام ژوئن به عقیده کارشناسان باعث برهم ریختگی تایمینگ سیستم‌های رایانه‌ای و سرورها خواهد شد و جهان فناوری با آشوبی بی‌سابقه روبرو خواهد شد.

سیستم‌های حساس بانکی، نظامی و غیره در معرض این تغییر عمدی زمان خواهند بود و به همین خاطر کارشناسان هشدار داده‌اند بلایی بزرگ بر سر اینترنت خواهد آمد.

رایانه‌ها طوری تعریف‌شده‌اند که ثانیه شصتم را نشان خواهند داد و نمی‌توانند ثانیه ۵۹ را دوبار تکرار کنند. 

به همین خاطر با خطای رایانه‌ای و به‌اصطلاح آورلود/Overload شدن سی.پی.یو و هنگ سیستمی روبرو خواهند شد.

بدین ترتیب ثانیه‌های شمارش‌شده برای سال ۲۰۱۵ بالغ‌بر ۳۱,۵۳۶,۰۰۱ ثانیه خواهد شد و رایانه‌هایی که فرایندشان مبتنی بر زمان‌بندی دقیق تعریف‌شده مانند افزودن یک ترکیب شیمیایی واکنش نشان خواهند داد.

به گفته دانشمندان از مجموع ۸۶۴۰۰ ثانیه محاسبه‌شده توسط ساعت‌های اتمی زمین ۰.۰۰۲ ثانیه کندتر می‌چرخد و بر اساس همین اختلاف محاسبه میان ساعت اتمی و محاسبه ریاضی، این داستان پیش می‌آید.

کندتر چرخیدن زمین در هر ۱۰۰ سال به‌طور متوسط در کمتر از یک میلی‌ثانیه باید موردمحاسبه قرار گیرد. 

گفتنی است ۴ میلیارد سال پیش گردش روزانه زمین ۲۲ ساعت بود که این بیشتر به خاطر کشش جزر و مدی از ماه است که باعث کندتر شدن چرخش زمین می‌شود.

باید منتظر شد تا ببینیم ۱۰ روز دیگر در ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ چه رخ خواهد داد؟

منبع

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۶
آسیاتک قم

ضبط بازیهای موبایلاپلیکیشن  kamcord اولین و ساده‌ترین راه برای ضبط و رکورد بازی‌های موبایل و به اشتراک‌گذاری آن‌ها بعد از مدت‌ها که فقط برای سیستم‌عامل IOS عرضه شده بود، سرانجام برای پلتفرم محبوب اندروید هم در دسترس قرار گرفت. از کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به ضبط مراحل مختلف بازی محبوب کلش آو کلنز و یا بازی Minecraft اشاره کرد که با به اشتراک‌گذاری این تصاویر با دوستانتان می‌توانید آن‌ها را از استراتژی و نحوه بازی خودتان مطلع ساخته و یا به این طریق آن‌ها را آموزش دهید.

هرچند که اپلیکیشن kamcord تمام بازی‌ها را پشتیبانی نکرده و فقط محبوب‌ترین بازی‌ها را در لیست پشتیبانی خود دارد، اما با این وجود در کار خود بهترین است. یکی از بهترین مزایای این برنامه این است که شما برای استفاده از آن نیاز به روت دستگاه ندارید و بعد از ضبط بازی به راحتی و مستقیماً می‌توانید تصاویر ضبط‌شده و ویدئوی آن را در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی دیگری منتشر کنید. اگر در انجام بازی‌های گوشی‌های هوشمند مهارت دارید، این بهترین راه برای نشان دادن مهارت شما در این زمینه بوده و همچنین می‌توانید از این طریق ترفندهای بازی را به دیگران آموزش دهید.

Kamcorde را می توانید از اینجا دانلود نمایید.

منبع

۲ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۵
آسیاتک قم

مشکلات اینترنت مخابراتبه گفته‌ی رئیس هیات‌مدیره مخابرات، مشکلات کاربران با کیفیت اینترنت این شرکت مربوط به نبود تامین پهنای باند کافی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت است و شرایط به گونه‌ای است که اگر به عنوان مثال ما تقاضای 100 خط STM1 داشته باشیم تنها تعداد 50 خط به ما تعلق می‌گیرد.

سیدمصطفی سیدهاشمی درباره‌ی این موضوع که مخابرات به طور دائم بحث افزایش تعرفه را راهکار برون‌رفت از شرایط اقتصادی خود در نظر می‌گیرد، در حالی که همچنان در ارائه‌ی سرویس‌های ارزش افزوده مختلف اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداده، گفت:

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰
آسیاتک قم

نجات جان یک نفر با آیفونآیفون توانست از ورود میله فلزی به بدن این مرد حین تصادف جلوگیری کند!

ظاهراً این روزها تلفن‌های همراه به ناجی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش خبری را منتشر کردیم که در آن یک آیفون 5C جان یک مرد را در برابر گلوله شات‌گان نجات داد، این در حالیست که به تازگی یک عدد آیفون 5 اس نیز توانسته جلوی مرگ یک فرد روس تبار در مسکو هنگام تصادف با یک مینی‌بوس را بگیرد!

داستان از این قرار است که این فرد خوش شانس در اواسط روز گذشته در هنگام رد شدن از خیابان با یک عدد مینی‌بوس برخورد می‌کند که در اثر این حادثه متأسفانه دو دوست وی به دیار باقی شتافته‌اند، اما وی که آیفون 5 اس خود را در جیب کاپشنش قرار داده بود به شکل معجزه آسایی نجات پیدا می‌کند.

شواهد نشان می‌دهد که آیفون 5 اس توانسته از ورود میله‌ای فلزی به درون بدن این شخص جلوگیری کند، از این رو می‌توانیم لقب قهرمان را به آن تقدیم کنیم.

اگر این شخص آیفون خود را در جیب سمت دیگر ژاکت و یا جیب شلوار خود قرار می‌داد، بدون شک روز وی به شکل دیگری خاتمه می‌یافت. 

نیرویی همه تصمیمات شما را کنترل می‌کند و در هر یک از لحظات زندگی بر افکارتان اثر می‌گذارد. 

همه‌ کارهایی که می‌کنید یا نمی‌کنید، ناشی از این نیرو است. احساسی که نسبت به هر یک از وقایع زندگی خود دارید از این نیرو ناشی می‌شود و آن همان نیروی ایمان و اعتقاد است.

منبع

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۹
آسیاتک قم

همایش جایزه کیفیت آسیاتکدور دوم همایش جایزه کیفیت آسیاتک AQA، در تاریخ 23 خردادماه94 در محل همایشهای بین المللی صدا و سیما  و در حضور کلیه نمایندگان آسیاتک از سراسر کشور برگزار گردید.

در این همایش نمایندگی فروش قم کد21691 (آریانت) موفق به اخذ گواهی تعهد به کیفیت گردید.

نمایندگی فروش قم امیدوار است تا با تلاش خود در جهت رضایتمندی مشترکین گرامی، در مسیر تعالی ترسیم شده از سوی شرکت آسیاتک، گام برداشته و در این راه موفقیت خود را مدیون تلاش و کوشش کارکنان ساعی خود میداند.

آریانت، ضمن سپاس از کلیه مشترکین، همه تلاش و کوشش خود را به کار خواهد بست تا در سه محور مشتری مداری، تعالی سازمانی و کیفیت خدمات پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.

از کلیه مشترکین عزیز،خواهشمندیم تااز طریق  وبسایت نمایندگی به آدرس QomAdsl.com  و یاشماره تماس : 37173-025 مارا از نظرات و پیشنهادات خود مطلع نمایند.

با تشکر

نماندگی فروش آسیاتک در استان قم

کد 21691

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۹
آسیاتک قم

نام ایران در توئیترتوئیتر از جمله شبکه های اجتماعی پرمخاطب است که در کشورمان نیز کاربران زیادی دارد. ثبت نام در این شبکه نیز همچون بسیاری از رقبای آن منوط به وارد کردن شماره موبایل است تا از این طریق امنیت حساب کاربران حفظ گردد.

اما تا همین چند وقت پیش، نام ایران در لیست کشورهای این سایت به چشم نمی خورد و در نتیجه کاربران کشورمان نمی توانستند شماره موبایل خود را در آن ثبت نمایند. خوشبختانه ظاهرا این مشکل رفع شده و از این پس کاربران ایرانی هم می توانند با انتخاب نام کشورمان از لیست یاد شده شماره تلفن همراهشان را نیز وارد نمایند.

همانطور که می دانید امنیت یکی از مباحث بسیار مهم در نظر مدیران شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر است و اگر خاطرتان باشد چندی پیش به خاطر برخی تدابیر امنیتی ویژه، اکانت های شماری از کاربران این سایت قفل شد و تنها راه احراز هویت، وارد کردن کدی بود که از طریق شماره موبایل برای کاربران ارسال می شد که متاسفانه استفاده کنندگان ایرانی هم نمی توانستند از این طریق مجددا به اکانت هایشان دسترسی داشته باشند. حالا اما به لطف تغییرات اعمال شده، انتظار می رود که دیگر شاهد بروز مشکلات اینچنینی برای کاربران ایرانی نباشیم.

منبع

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۹
آسیاتک قم

زمان هر کاربر در فیس بوکفیس‌بوک اعلام کرده از این به بعد برای تعیین تقدم و تأخر محتوای فید خبری خود میزان وقت صرف‌شده از سوی کاربران برای مطالعه هر پست را در نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از مک ورلد، این امر نشان می دهد که فیس بوک از این پس حساب های کاربری افراد را به دقت بررسی می کند تا دریابد آنها برای مشاهده هر مطلب ارسالی در فید خبریشان چقدر زمان صرف کرده اند و بر این اساس اخبار مشابهی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند، در صدر فید خبری ظاهر می شوند.


تا پیش از این برای چینش فید خبری هر کاربر به نکاتی همچون استفاده وی از لایک، کامنت و به اشتراک گذاری توجه می شد، اما به نظر می رسد توجه به مدت زمان صرف شده برای مطالعه هر پست ملاک دقیق تری برای قضاوت در این زمینه باشد.

نکته جالب اینکه برای قضاوت در این زمینه به سرعت اتصال کاربران به اینترنت هم توجه خواهد شد. قرار است این تغییرات به تدریج برای همه کاربران اعمال شود.

منبع

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۰
آسیاتک قم

راه اندازی مرکز ابوذر قمآسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ای دی اس ال  آماده ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال به کاربران و متقاضیان مرکز مخابراتی " ابوذر" در شهر قم استان قم شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، به اطلاع متقاضیان محترم اینترنت پرسرعت آسیاتک  در مرکز مخابراتی " ابوذر" درشهر قم استان قم می رساند، پس از راه اندازی مرکز شرکت انتقال داده های آسیاتک در مرکز مخابراتی این شهر، آسیاتک آماده ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به کاربران و متقاضیان در این شهر می باشد.

پیش شماره های 3874  و 3875 و 3884 و 3885 مربوط به این مرکز مخابراتی میباشند

متقاضیان محترم جهت ثبت نام اینترنت پرسرعت میتوانند با شماره 37173-025 تماس گرفته و یا به وبسایت http://QomAdsl.com مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است فروشگاه هایی که تمایل به دریافت نمایندگی این شرکت جهت ارائه سرویس اینترنت پر سرعت به کاربران را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37732225-025 تماس حاصل فرمایند.

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴
آسیاتک قم

نیکولا تسلانیکولا تسلا (۱۸۵۶ – ۱۹۴۳) از بزرگترین دانشمندان تاریخ و تنها کسی است که پس از هفتاد سال از وفاتش، با وجود پیشرفت‌های بزرگ در زمینه تکنولوژی، هنوز هم راز تمام آزمایش‌هایش برملا نشده و شخصیت و کارهای او همیشه مورد بحث و اختلاف نظر فراوان بوده است. عده‌ای او را یک نابغه استثنایی و عده‌ای دیوانه می‌دانند، اما هر چه که هست نبوغ و استعداد فراوان تسلا در زمینه فیزیک و الکتریسیته، از او شخصیتی اسرار آمیز و از کارها و آزمایش‌هایش نمونه واقعی داستان‌های علمی تخیلی را می‌سازد. آزمایش‌های تسلا در زمینه تونل زمان و پدیده رزونانس و بسیاری موارد دیگر، او را سال‌ها و قرن‌ها از زمانی که در آن می‌زیست جلوتر نشان می‌دهد. کسی چه می‌داند؟ شاید تسلا دانشمندی از آینده بود که به قرن‌ها پیش سفر کرده!

درباره تسلا و آزمایش‌هایش گفتنی بسیار زیاد است که در آینده اگر فرصتی باشد به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت اما امروز می‌خواهیم ۱۰ مورد از مهمترین اختراعات این دانشمند بزرگ را با هم مرور کنیم؛ اختراعاتی که جهان را تغییر دادند و تکنولوژی امروز مدیون آنها است!

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۴
آسیاتک قم

تاثیر موبایبل بر روی مغزموبایل ها و دستگاههای ارتباطی این روزها چنان در زندگی ما وارد شده اند که تحمل گذراندن یک روز بدون آنها برای بسیاری از ما شاید غیر ممکن خواهد بود. گذشته از مزایای بیشمار این ابزار، در مورد مضرات امواج موبایل هم صحبت های بسیاری مطرح شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق به گوشه ای از این اتهام های وارده بر امواج موبایل بیندازیم؛ تأثیر امواج موبایل بر مغز انسان.

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۴
آسیاتک قم