آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

آیا پریسما را به یاد می‌آورید؟ برای کسانی که با این اپلیکیشن آشنایی ندارند باید گفت پریسما  یک اپلیکیشن بوده که چند ماه پیش همراه با فیلترهای خاص و افکت‌های قابل اعمال بر روی تصاویر شما به سرعت محبوب شد و نام آن بر سر زبان‌ها قرار گرفت. درواقع این اپلیکیشن تصاویر شما را به آثار هنری نقاشی مختلفی تبدیل می‌کند و شاید نقطه‌ی عطف این اپلیکیشن شباهت افکت‌های قابل اعمال به نقاشی‌هایی بسیار واقعی است که Prisma را با سایر اپلیکیشن های هم رده متفاوت ساخته است.

تا پیش از این اپلیکیشن پریسما قادر بود تا تصاویر شما را ویرایش کند؛ اما چندی پیش بود که توسعه دهندگان این اپلیکیشن کاربردی وعده‌ی اضافه شدن ویرایش ویدیویی به این اپلیکیشن توسط یک به‌روزرسانی را دادند. حال خبر خوبی برای شمایی که به شدت منتظر اضافه شدن این ویژگی بودید. اینک نسخه آی او اس اپلیکیشن پریسما به‌روز شده و مصرف کنندگان این پلتفرم را حسابی سورپرایز کرده است. تیم توسعه پریسما در این باری می‌گوید:

ما هیجان زده هستیم که به شما راه جدیدی برای لذت هرچه بیشتر را پیش روی خود خواهید داشت. شما می‌توانید تمامی خاطرات خود را در قالب یک ویدیو درآورده و با اعمال استایل‌های خاص به آن زیبایی می‌بخشد. برای این کار یک فایل از گالری انتخاب کنید و یا 15 ثانیه با دوربین گوشیتان فیلم برگیرید. پردازش ویدیوها نیز بدون نیاز به اتصال اینترنتی خواهد بود.

بدون شک شما نیازی به اتصال موبایلی برای استفاده از قابلیت‌های مختلف این اپلیکیشن نخواهد داشت اما این را در نظر داشته باشید که برای اجرای الگوریتم‌های موجود حتما به یک شبکه داخلی خانگی متصل باشید؛ چرا که فیلترها از طریق ابری و همراه با الگوریتم به تصاویر شما نفوذ می‌کنند.

۹۵/۰۷/۲۲
آمنه سادات هانی طبایی