آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

29 فروردین روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ



روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک میگوییم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که به‌اختصار آجا نیز نامیده می‌شود، پیکرهٔ اصلی نیروهای مسلح ایران را تشکیل می‌دهد. وظیفهٔ اصلی ارتش، مانند همهٔ نیروهای مسلح جهان، حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کشور در برابر تهاجم نظامی بیگانگان است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح ایران را تشکیل می‌دهند. ارتش ایران، خود متشکل از چهار نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی است.

اکنون فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را سرلشکر عطاءالله صالحی به‌عهده دارد که پس از استعفای سرلشکر محمد سلیمی از جانب سید علی خامنه‌ای (رهبر ایران و مقام فرماندهی کل قوا) به‌این سِمت منصوب شده‌است. مطابق اصل یکصد و چهل و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از استقلال و تمامیّت ارضی و نظام جمهوری اسلامی کشور را بر عهده دارد.» و طبق اصل یکصد و چهل و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ارتش جمهوری اسلامی ایران باید ارتشی اسلامی باشد که ارتشی مکتبی و مردمی است و باید افرادی شایسته را به خدمت بپذیرد که به اهداف انقلاب اسلامی مؤمن و در راه تحقق آن فداکار باشد.»


آریانت,آسیاتک


منبع