آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

یک هوندا و یک آکیورای جدید در راه نمایشگاه پکن

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ
پیش‌نمایشی از کراس‌اور جدید هوندا که هنوز معرفی نشده، قبلاً به صورت اتومبیل کانسپت دی که تصویرش را در ادامه می‌بینید، سال گذشته در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشته شده بود. این کراس‌اور یک رده بالاتر از کراس‌اور سی‌آر- وی است؛ اما انتظار می‌رود زیبایی و قوس چرخ‌های کانسپت دی در این اتومبیل به کار گرفته شود.


قدرت این کراس‌اور از طریق موتوری ۴ سیلندر ساخت هوندا تأمین خواهد شد. همچنین خریداران می‌توانند موتوری ۲ یا ۴ سیلندر انتخاب کنند. تولید این اتومبیل در کشور چین انجام می‌گیرد. ظاهراً این کراس‌اور در ایالات متحده آمریکا، اروپا و حتی چین به فروش خواهد رسید.

بخش لوکس هوندا نیز یک کراس‌اور در شهر پکن رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش نشریه Motor Authority، این کراس‌اور نسخه‌ای تغییر یافته از اتومبیل کانسپت اس‌یو‌وی-ایکس که ۳ سال پیش در شانگهای معرفی شد، خواهد بود. احتمالاً نام این کراس‌اور سی-دی‌ایکس خواهد بود و ظاهرش نسبت به اتومبیل کانسپت اولیه، عادی‌تر خواهد بود.


این کراس‌اور با اتومبیل‌هایی مانند مرسدس-بنز جی‌ال‌اِی به رقابت خواهد پرداخت. این اتومبیل طی سال‌های آینده به خط تولید آکیورای مختص آمریکای شمالی می‌پیوندد و در چین تولید خواهد شد.
هر دو کراس‌اور طی هفته‌های آینده به صورت آنلاین رونمایی می‌شوند. نسخه تولیدی کانسپت دی قبل از پایان سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید؛ اما سی‌دی-ایکس تا ساس ۲۰۱۸ در آمریکا عرضه نخواهد شد.

 
۹۵/۰۱/۳۰
آمنه سادات هانی طبایی