آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

هتل ۲۰ طبقه خیابان امام رضا (ع) مشهد طعمه حریق شد/ آتش مهار شد/ انتقال تعدادی از مصدومین به مراکز درمان


خوش نیت معاون فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: هتل ۲۰ طبقه رتانا در مشهد در حال سوختن است و هنوز اخباری از علت حادثه ، مصدومین و جان باختگان حادثه منتشر نشده است.

شایانمهرمدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در این خصوص گفت: در حال حاضر آتش نشانان از ایستگاه های مجاور به محل آتش سوزی هتل ۲۰ طبقه «رتانا» در خیابان امام رضا (ع) مشهد اعزام شدند و خیابان های منتهی به محل آتش سوزی توسط پلیس در منطقه مسدود شد .

شایانمهر افزود: از علت حادثه اطلاعاتی در دست نیست و تمامی روسای ایستگاه‌ها و همچنین مدیرکل آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند .

آتشپاد حسن جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد نیز گفت :بر اساس اطلاعات اولیه خوشبختانه کسی از شهروندان در این حادثه مصدوم نشده است ، اما تعدادی از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند و جستجو ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نمای هتل ۲۰ طبقه «رتانا» در خیابان امام رضا (ع) از نوع کامپوزیت است و شدت آتش سوزی هتل ۲۰ طبقه «رتانا» در خیابان امام رضا (ع) مشهد به حدی است که بیش از ۱۰ طبقه از این ساختمان در حال سوختن است.

بنا بر اعلام خبرنگار حاضر در محل آتش در بیرون بنای هتل مهار شد و همچنین این حادثه حدود 5 مصدوم داشته است که تعدادی از این مصدومان در محل درمان شدند و تعدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین گاز و برق منطقه مورد نظر برای جلوگیری از احتمال انفجار قطع شد.


۹۶/۰۴/۳۱
محمدرضا سیفی - آسیاتک