آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

معرفی پانزده اپلیکیشن برتر عکاسی برای آندروید

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ

یکی از اپلیکیشن‌هایی که تقریبا هرروز توسط دارندگان تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود Camera یا همان دوربین عکاسی است. امروزه اپلیکیشن‌های گوناگونی برای سهولت عکاسی یا اضافه کردن فیلترها و  ویراست و… منتشر شده‌اند که در ادامه به معرفی پانزده برنامه موفق در این خصوص می‌پردازیم.

 180015-footofan_com

BestMe Selfie Camera:

اگر یکی از افرادی هستید که علاقه فراوانی به گرفتن تصاویر سلفی دارید، BestMe Selfie Camera مخصوص شماست! این اپلیکیشن دارای ۱۲۵ فیلتر مختلف است و این قابلیت را دارد تا بتوانید به تصاویرتان استیکر و اموجی اضافه کنید. همچنین انواع مختلف فیلترهای بلور نیز در این برنامه برای علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه همگام بودن آن با سلفی استیک یا مونوپادهای موجود است که برای آن دسته از کاربرانی که صفحات اجتماعی خود را مرتبا آپدیت می‌کنند بسیار کارآمد خواهد بود. سازندگان این برنامه اعلام کرده‌اند به زودی می‌توان از این اپلیکیشن در ساعت‌های هوشمند نیز استفاده کرد اما تاکنون تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

Camera FV-5:

یکی از اپلیکیشن‌هایی که به سرعت در حال پیشرفت است و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است Camera FV-5 نام دارد. این اپلیکیشن درواقع دوربین تلفن همراه شما را تبدیل به یک دوربین DLSR حرفه‌ای می‌کند به این طریق که تمامی تنظیمات دستی همچون سرعت شاتر، مقدار ISO، Exposure Compensation، مقدار نور، نوع فوکس و… در این برنامه وجود دارد و به کاربر این اجازه را می‌هد تا تصویر مورد نظر خود را طبق خواسته خود ثبت کند. این برنامه همچنین از فرمت‌هایی مثل RAW، JPEG و RGB پشتیبانی می‌کند که از این حیث نیز دست کاربران را در ذخیره کردن تصاویر ثبت شده باز گذاشته است. این اپلیکیشن برای افرادی که دوست دارند بطور حرفه‌ای با تلفن همراه خود عکاسی کنند به شدت پیشنهاد می‌شود!

Camera JB+:

Camera JB+ درواقع شبیه‌ساز اپلیکیشن ساده دوربین آندروید ۴٫۱  یعنی همان Jelly Bean یا آبنات ژله‌ای است که فرم و ظاهر ساده آن موجب می‌شد تا شما تنها با لمس صفحه تلفن هوشمندتان اقدام به ثبت تصویر مورد نظر خود کنید. درواقع این برنامه بیشتر برای کسانی منتشر شده است که از فضای پیچیده و شلوغ برنامه‌های عکاسی حال حاضر راضی نیستند و علاقه‌مندند تا در فضایی ساده‌تر به عکاسی بپردازند. Camera JB+‌ دارای دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، عکاسی در حالت پاناروما به همراه افکت‌های مختلف، قابلیت تنظیم کیفیت تصویر و کیفیت فیلم‌برداری ۴K برای آن دسته از کاربرانی است که دوربین تلفن هوشمندشان از این کیفیت پشتیبانی می‌کند.

Camera MX:

یکی از اپلیکیشن‌های قدیمی موجود که توانسته است در تمام این سال‌ها کاربران خود را راضی نگه دارد Camera MX

نام دارد. این اپلیکیشن با دارا بودن برخی تنظیمات ساده برای عکاسی و همچنین برخی گزینه‌های معمول ادیت یا ویراست تصاویر تا حدودی دست کاربرانی که قصد عکاسی بصورت حرفه‌ای را ندارند در این خصوص باز می‌گذارد.

Camera Zoom FX:

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های قدیمی دوربین Camera Zoom FX

نام دارد که از گذشته تاکنون با ارائه آپدیت‌های مکرر توانسته است ویژگی‌های روز و مورد انتظار کاربران را به خود اضافه کند. از قابلیت‌های اضافه شده به این برنامه می‌توان به تنظیم دستی ISO، فوکس، سرعت شاتر و… اشاره کرد. همچنین این برنامه می‌تواند تصاویری با فرمت RAW ثبت و ذخیره کند. به علاوه این برنامه دارای مود تصویربرداری HDR، Time Lapse، تصویربرداری پاناروما ۳۶۰ درجه، افکت‌های لایو و… است که تمامی این تنظیمات موجب می‌شوند محصول نهایی شما مطابق آنچه در نظر دارید باشد. این اپلیکیشن به آن دسته از کاربرانی که میخواهند تصویربرداری حرفه‌ای را به همراه افکت گذاری تجربه کنند پیشنهاد می‌شود.

Candy Camera:

Candy Camera

هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های عکسبرداری حال حاضر جهان با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر است. درواقع دلیل اصلی محبوبیت فوق‌العاده این برنامه تعداد بسیار زیاد فیلترهای موجود و رابط کاربری بسیار ساده آن است که تنها با چپ و راست کردن انگشت خود برروی صفحه می‌توانید تاثیر فیلترهای مختلف برروی تصاویرتان را مشاهده کنید. همچنین این برنامه قابلیت ویراست تصاویر را نیز دارد که در این بخش شاهد تنظیماتی همچون اضافه کردن رژ لب، استیکرهای مختلف، ساختن تصاویر مرکب و… هستیم.

Cardboard Camera:

عکاسی ۳۶۰ درجه به منظور استفاده در هدست‌های واقعیت مجازی هنوز متداول نشده‌اند و به همین خاطر Cardboard Camera

تنها اپلیکیشنی است که قادر است چنین تصاویری را ثبت کند! این برنامه به کمک Google Cardboard به کاربر این اجازه را می‌دهد تا تصاویری ۳۶۰ درجه را ثبت کرده و آن‌ها را به وسیله هدست واقعیت مجازی خود مشاهده کند. همچنین این برنامه دارای یک گالری مخصوص است تا تصاویر شما در یک فضای مختلف ذخیره شده و در مواقع نیاز به راحتی دردسترس قرار بگیرند.

Cymera:

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب عکاسی با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر Cymera

است. این اپلیکیشن با ارائه تعداد بسیار زیادی فیلترهای مختلف درکنار قابلیت نقاشی کردن بصورت آزادانه برروی تصاویر ثبت شده به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با تنظیمات دقیق‌تری همچون تغییر رنگ و فرم مو، چشم، پوست و… اقدام به ویراست تصاویر خود کنند. این برنامه با وجود تمامی امکانات متفاوتی که در خود جا داده است دارای تنظیمات دستی برای عکاسی نیست که از این حیث کمی ناقص به نظر می‌رسد، اما تمامی ویژگی‌های دیگر آن به خوبی کار خود را انجام می‌دهند.

DSLR Camera Pro:

اپلیکیشن‌های زیادی هستند که تلاش می‌کنند تجربه تصویربرداری با دوربین‌های DSLR

را برای دارندگان تلفن‌های هوشمند شبیه‌سازی کنند. یکی دیگر از این اپلیکیشن‌ها DSLR Camera Pro نام دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تمامی تنظیمات دوربین‌های DSLR همچون وایت بالنس، Exposure Compensation، Live RGB و… است و یکی از ویژگی‌های خاص آن دکمه دو حالته تصویر برداری است که با هنگام فشردن آن برروی شی یا محیط مورد نظر فوکس می‌کند و هنگامی که انگشت خود را از روی آن بردارید تصویر شما ثبت می‌شود. علاوه بر ین می‌توانید از دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا برای تصویربرداری نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای نسخه رایگان نیست و با قیمت ۲٫۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور به فروش می‌رسد.

Go Camera:

تقریبا می‌توان گفت تاکنون در اکثر مطالبی که برای معرفی اپلیکیشن منتشر کرده‌ایم، نام یکی از محصولات Go

بوده است! در زمینه عکاسی هم Go‌ اپلیکیشن مخصوص خود با نام Go Camera را منتشر کرده است که برخلاف دیگر محصولات این شرکت ظاهر و رابط کاربری ساده‌تری دارد. این برنامه فیلترهای Real-time، مود HDR، یک مود برای Lens Blur و انواع و اقسام فیلترها مخصوص کسانی که علاقه‌مند به گرفتن سلفی هستند را داراست. همچنین Go Camera دارای یک ادیتور ساده است که در آن می‌توانید به ویراستن تصاویر خود در حد بسیار ساده بپردازید.

Googla Camera:

شرکت گوگل اپلیکیشن عکاسی خود را با نام Googla Camera

سال‌ها پیش منتشر کرد اما این برنامه هیچوقت نتوانست موفقیت‌های زیادی را نصیب این شرکت نامدار کند. در طی این سالها گوگل به آپدیت کردن برنامه خود ادامه داده است و تاکنون بسیاری از مشکلات آن ‌را رفع کرده و با توجه به نیازهای کاربران بسیاری امکانات و ویژگی‌های ساده را به آن اضافه کرده است. از این ویژگی‌ها می‌توان قابلیت خودکار HDR، ضبط ویدیو بصورت اسلوموشن، SmurtBurst، مود LensBlur، پاناروما، تصاویر واید و… را نام برد.

Manual Camera:

اگر بخواهیم ساده‌ترین اپلیکیشنی که به شما این اجازه را می‌دهد تا با تنظیمات دستی اقدام به تصویربرداری کنید را نام ببریم، قطعا به نام Manual Camera

برخورد می‌کنیم. این برنامه در یک محیط با رابط کاربری بسیار ساده به شما اجازه می‌دهد تنظیماتی همچن سرعت شاتر، فاصله فوکس، ISO، وایت بالانس و Exposure Compensation را تنظیم کنید. همچنین این اپلکیشن قادر است تصاویری با فرمت Raw را نیز ثبت و ذخیره کند که از این حیث می‌توان Manual Camera را مخصوص کسانی دانست که قصد دارند عکاسی خود را با تنظیمات دلخواه و در محیطی به دور از شلوغی و اضافات انجام دهند.

Open Camera:

درمیان اپلیکیشن‌هایی که به رایگان در اختیار کابران قرار گرفته‌ند Open Camera

را می‌توان به عنوان کامل‌ترین برنامه در میان آن‌ها معرفی کرد. این اپلیکیشن که بصورت اوپن سورس منتشر شده است دارای ویژگی‌های ساده‌ای همچون ثبات خودکار تصاویر، تنظیمات دستی، مودهای مختلف برای ثبت تصاویر خاص و… اشاره کرد. این اپلیکیشن این قابلیت را دارد تا از میکروفون‌های متصل شده به تلفن هوشمند نیز پشتیبانی کند.

Paper Camera:

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های عکاسی که ممکن است بسیاری از کاربران سابق استفاده از آن‌ را داشته باشند Paper Camera

نام دارد. این اپلیکیشن با ارائه یک رابط کاربری ساده به شما این اجازه را میدهد تا پس از عکس گرفتن از آبجکت مورد نظر خود، انواع و اقسام فیلترهای مختلف که تصویر شما را تبدیل به نقاشی می‌کنند را برروی آن بگذارید. همچنین شما می‌توانید با تنظیم کانتراست تصویر آن را به یک نقاشی سیاه و سفید یا رنگی تبدیل کنید. این اپلیکیشن بجز موارد ذکر شده استفاده دیگری ندارد اما در برخی از شرایط ترکیب تصاویر ثبت شده با فیلترهای Paper Camera نتیجه فوق‌العاده‌ای به همراه خواهد داشت.

Snap Camera HDR:

Snap Camera HDR

از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که هم کاربران آماتور و هم حرفه‌ای‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن تمامی تنظیمات دستی را دارا می‌باشد و دارای تنظیمات دیگری همچون تعیین کیفیت عکس و فیلم‌ها، مودهای مختلف مخصوص عکسبرداری و ویراست تصویر نیز هست. این اپلیکیشن در عین سادگی بسیار مفید و موثر است و می‌تواند به عکاسی شما کمک بزرگی بکند.

۹۵/۰۵/۲۷
آمنه سادات هانی طبایی