آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

نامزدهای جوایز امی سال ۲۰۱۶ معرفی شدند

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۶ ب.ظ

در فهرست نامزدهای امی سال ۲۰۱۶، یک سری از سریال‌های جدید به جمع برندگان قبلی این جوایز مانند «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones)، «فارگو» (Fargo)، «لوثر» (Luther ) و «ویپ» (Veep) پیوستند.

یکی از نامزدهای جدید این جوایز عبارت است از سریال تلویزیونی «دِ اِمریکنز» (The Americans) که افرادی مانند کری راسل، متیو رایز و عزیز انصاری را به جمع نامزدان وارد کرد. عزیز انصاری از طریق برنامه‌ای به نام «مستر آو نان» (Master Of None) که در نت‌فلیکس پخش می‌شود، در بخش سریال‌های تلویزیونی طنز برتر نیز نامزد دریافت جایزه شده است.

اهالی سریال «بازی تاج و تخت» بیشترین نامزد را با ۲۳ نامزد داشتند؛ اما تعداد چشمگیر ۲۲ نامزد در سریال‌هایی مانند «پیپل ورسوس او.جی. سیمپسون: اِمریکن کرایم استوری» (The People V. O.J. Simpson: American Crime Story) و فصل دوم سریال «فارگو» (Fargo) نیز عنوان شده است.

سریال «مستر روبات» (Mr. Robot ) و ستاره این سریال، رامی مالک، هر دو در بخش درام نامزد شده‌اند، این در حالی است که سارا پولسون برای کارش در «پیپل ورسوس او.جی. سیمپسون» و «امریکن هارر استوری: هتل» نامزد دریافت دو جایزه شده است. تام هیدلستون و تیم سریال «نایت منیجر» (Night Manager) نیز نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

۹۵/۰۴/۳۱
آمنه سادات هانی طبایی