آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

نام ایران به لیست کشورهای توئیتر اضافه شد

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ق.ظ

نام ایران در توئیترتوئیتر از جمله شبکه های اجتماعی پرمخاطب است که در کشورمان نیز کاربران زیادی دارد. ثبت نام در این شبکه نیز همچون بسیاری از رقبای آن منوط به وارد کردن شماره موبایل است تا از این طریق امنیت حساب کاربران حفظ گردد.

اما تا همین چند وقت پیش، نام ایران در لیست کشورهای این سایت به چشم نمی خورد و در نتیجه کاربران کشورمان نمی توانستند شماره موبایل خود را در آن ثبت نمایند. خوشبختانه ظاهرا این مشکل رفع شده و از این پس کاربران ایرانی هم می توانند با انتخاب نام کشورمان از لیست یاد شده شماره تلفن همراهشان را نیز وارد نمایند.

همانطور که می دانید امنیت یکی از مباحث بسیار مهم در نظر مدیران شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر است و اگر خاطرتان باشد چندی پیش به خاطر برخی تدابیر امنیتی ویژه، اکانت های شماری از کاربران این سایت قفل شد و تنها راه احراز هویت، وارد کردن کدی بود که از طریق شماره موبایل برای کاربران ارسال می شد که متاسفانه استفاده کنندگان ایرانی هم نمی توانستند از این طریق مجددا به اکانت هایشان دسترسی داشته باشند. حالا اما به لطف تغییرات اعمال شده، انتظار می رود که دیگر شاهد بروز مشکلات اینچنینی برای کاربران ایرانی نباشیم.

منبع