آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

نگاهی از نزدیک به جدیدترین دستبند سلامت سامسونگ

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ق.ظ

نسخه دوم خانواده Gear Fit سامسونگ نه تنها به طرز محسوسی‌ سریع‌تر و باهوش‌تر شده، بلکه ارتقای صفحه نمایش‌اش، مقاومت در برابر آب و بهبود طراحی و سازگاری‌اش با نرم‌افزار S Health، آن را به بازیگری جدی در بازار رو به گسترش فناوری‌های پوشیدنی تبدیل کرده است.

180068-footofan_com

اگر به خاطر بیاورید یکی از پر سروصداترین دستبندهای سلامت در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه شد. سامسونگ با تجربه‌ای که از تولید و عرضه موفق ساعت‌های هوشمند خود پیدا کرده بود، دستبند سلامت Gear Fit را روانه بازار کرد.

آن زمان استقبال و اقبال کاربران به Gear Fit موجب شد تا همگان چشم‌انتظار ارائه مدلی ارتقایافته‌تر در سال ۲۰۱۶ باشند، سرانجام انتظارات به پایان رسید و سامسونگ نسخه‌ای پیشرفته و توسعه یافته‌تری را به نام Gear Fit2 روانه بازارهای جهانی کرد.

عصر  پوشیدنی‌ها

با ظهور ابزارک‌های پوشیدنی در بازار محصولات دیجیتالی پیش‌بینی‌ها از خلق وسایل و تولیدات گوناگون و متنوع حکایت داشت، تاکنون ابزارک‌هایی همچون ساعت‌های هوشمند، عینک‌ها، دستبندها و هدفون‌های هوشمند توانسته‌اند توجهات بسیاری را به خود جلب کنند.

طی دو سه سال اخیر توجه و اقبال کاربران به ابزارک‌های پوشیدنی هر ساله بیشتر از گذشته شده است.

طبق آخرین آمارهای موسسه IDC میزان استقبال از ابزارک‌های پوشیدنی در سال ۲۰۱۵ به رقم شگفت‌انگیز ۷۸ میلیون دستگاه رسیده است، داستان وقتی جالب می‌شود که این رقم را در کنار رقمی که در سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده‌بود قرار دهیم و آن‌ها را باهم مقایسه کنیم. در سال ۲۰۱۴ تنها ۲۸ میلیون ابزارک پوشیدنی فروخته شده بود.

ت مثل تناسب

دستبند جدید سامسونگ با داشتن یک نمایشگر ۱٫۵ اینچی از نوع سوپر امولد (Super AMOLED)  و خمیده می‌تواند اطلاعات خروجی را در چشم‌نوازترین شکل ممکن به کاربر ارائه دهد. این نمایشگر با بهره‌گیری از قابلیت تنظیم نور و رزولوشن ۲۱۶×۴۳۲ ،به ظرافت خود افزوده است.

پردازنده دو هسته‌ای و کم‌مصرف اگزینوس ۳۲۵۰ با فرکانس ۱ گیگاهرتز و رم ۵۱۲ مگابایتی، هسته اصلی و مرکزیGear Fit2  را تشکیل می‌دهند.

از جمله‌ نشانه‌های بارز پیشرفت و ارتقای کیفی Gear Fit2 نسبت به مدل قبلی را می‌توان در طراحی ارگونومیک دستگاه و حضور GPS در مدل فعلی مشاهده کرد.

همچنین حافظه ۴ گیگابایتی و قابلیت پخش موسیقی با فرمت‌های مختلف، خاطراتی لذت‌بخش از ورزش کردن به همراه Gear Fit2 را برای کاربر به جا خواهد گذاشت. اما مهم‌ترین قسمت Gear Fit2 را حسگرهای به کاررفته در آن تشکیل می‌دهند. حسگرهایی که کارآیی این محصول را در سطحی بالاتر از سایر ابزارهای پوشیدنی قرار داده است.

در Gear Fit2، ۴ حسگر با کاربردهایی مانند سنجش ارتفاع‌، اندازه‌گیری ضربان قلب، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ وجود دارد که هر کدام قابلیت‌های مهمی را به همراه خود آورده‌اند.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به شمارش گام‌های برداشته شده، محاسبه‌ طبقات طی شده، میانگین سرعت و کالری سوزانده شده، نمایش مسیر و مسافت طی شده و در نهایت رصد دائمی تعداد ضربان قلب هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد.

پس از ظهور ابزارهای پوشیدنی در چند سال اخیر بحث‌های مربوط به عمر باتری و شارژدهی آنها، همواره نقش پاشنه‌ آشیل این ابزارها را برعهده داشته است، در محصول جدید سامسونگ اما باتری لیتیوم یونی آن در حالت استندبای تا ۵ روز باتری را شارژ نگه می‌دارد.

ضدآب بودن دستگاه یکی دیگر از نگرانی‌های بزرگ کاربران ابزارک‌های پوشیدنی را تشکیل می‌دهد، این موضوع در مورد دستبندهای ورزشی تشدید می‌شود. هیچ‌کس دوست ندارد در زمان انجام ورزش‌های آبی قید استفاده از دستبند خریداری شده خود را بزند یا شاهد خرابی و نقص آن باشد. به همین دلیل محصول جدید سامسونگ با دریافت گواهی IP68 تضمینی مناسب برای ضدآب بودن خود دریافت کرده.

طبق مقررات موجود، دستگاه‌های دریافت کننده این گواهی علاوه بر مقاومت در برابر گردوغبار تا عمق ۱٫۵ متری به مدت نیم‌ساعت در آب دوام می‌آورند.

 

 

 

دستبندی برای رقابت و ورزش

دستبند سلامت Gear Fit2 با استفاده از اپلیکیشن S Health سامسونگ با تمامی دستگاه‌هایی که اندروید ۴٫۴ یا بالاتر دارند سازگار می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تجزیه و تحلیل تمامی داده‌های مربوط به بدن و فعالیت‌های ورزشی خود را در طول یک دوره مشخص به صورت نمودارها و گراف‌های متنوع مشاهده کرد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان اطلاعات مربوط به خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید و به نوعی یک رقابت دو یا چند نفره را با آنها برای بهبود آمار فعالیت‌های ورزشی خود ایجاد کنید.

برای بسیاری، استفاده از گوشی‌های موبایل در هنگام دویدن یا شناکردن بسیار سخت یا غیرممکن است، در همان حال آنها دوست ندارند که پیامک‌ها یا اعلانات شبکه‌های اجتماعی خود را از دست بدهند، به همین دلیل ممکن است انجام فعالیت‌های ورزشی برای آنها به کاری سخت تبدیل شود، این اتفاق در هنگام استفاده از  دستبند ورزشی Gear Fit2 روی نمی‌دهد، چرا که این دستبند به کمک بلوتوث ۴٫۲ به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و امکان مشاهده پیام‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌های دریافتی را به کاربر می‌دهد.

۹۵/۰۶/۰۳
آمنه سادات هانی طبایی