آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

رونمایی از مدل ۲۰۱۷ جنسیس جی ۸۰

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ
تغییر نام جنسیس به جنسیس جی ۸۰ (Genesis G80)، تغییرات مهمی به همراه ندارد و این موضوع با مشاهده این اتومبیل کاملاً آشکار است. جی ۸۰ عمدتاً شبیه جنسیس هیوندای است؛ اما یک سری تغییرات جزئی و نامی جدید دارد. ظاهر این اتومبیل هنوز زیبا است و لازم نبود استایلش را کلاً تغییر دهند.

جی ۸۰ همان رانشگرهایی را دارد که در هیوندای جنسیس ارائه می‌شد؛ یک موتور ۳.۸ لیتری V6 که ۳۱۱ اسب بخار توان و ۲۹۳ پوند بر فوت گشتاور دارد و یک موتور ۵ لیتری V8 که ۴۲۰ اسب بخار توان و ۳۸۳ پوند بر فوت گشتاور دارد. هر دو موتور از یک جعبه دنده ۸ سرعتی اتوماتیک با دیفرانسیل عقب به صورت استاندارد بهره می‌برند. سیستم دیفرانسیل تمام چرخ نیز در مدل‌هایی که موتور V6 دارند، قابل ارائه است. برند جنسیس ادعا می‌کند شاسی جی ۸۰ در مسابقه نربرگ‌رینگ تنظیم شده؛ اما جی ۸۰ هنوز بر روی لوکس بودن تمرکز دارد تا اسپرت بودن.

طراحی داخل این اتومبیل نیز تغییر مهمی نداشته؛ اما میزان زیادی فناوری به کار گرفته شده است. یک صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچی استاندارد در سیستم اینفوتینمنت وجود دارد که به همراه سیستم هدایت مسیر و سازگاری با اپل کارپلی و اندروید اتو ارائه می‌شود. سیستم صوتی Lexicon Discrete Logic 7 Surround با ۱۷ بلندگو به کار گرفته شده است. همچنین برند جنسیس سرویس‌های اتصال مختلفی ارائه می‌دهد، مانند یک اپلیکیشن که به راننده‌ها اجازه می‌دهد از راه دور موتور اتومبیل را روشن کنند، کنترل آب‌وهوا را تنظیم کنند، قفل‌ درها را باز و بسته کنند و اتومبیل خود را در پارکینگ‌های بزرگ و شلوغ پیدا کنند.

فناوری‌های حوزه ایمنی که به صورت استاندارد در جی ۸۰ ارائه می‌شود، عبارتند از کروز کنترل انعطاف پذیر، شناسایی نقطه کور، دستیار حفظ لاین، دستیار نور بالا و ترمز اتوماتیک در مواقع اورژانسی. طبق گفته جنسیس، جی ۸۰ می‌تواند بین سرعت‌های ۵ تا ۵۰ مایل در ساعت، به طور اتوماتیک ترمز کامل بگیرد و متوقف شود. همچنین ترمز اتوماتیک این اتومبیل در سرعت‌های بین ۵۰ الی ۱۱۲ مایل در ساعت به صورت نیمه‌کاره عمل می‌کند. یک دوربین دید عقب به صورت استاندارد و یک صفحه‌نمایش مختص نمایش اطلاعات به صورت اختیاری ارائه می‌شود.

مدل ۲۰۱۷ جنسیس جی ۸۰ طی سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و قیمت آن نزدیک زمان عرضه اعلام خواهد شد.












 

۹۵/۰۵/۱۴
آمنه سادات هانی طبایی