آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

تیشرتی مجهز به دستگاه ایکس‌ری

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ
یک ابزار پوشیدنی به نام ویرچوآلی-تی (Virtuali-Tee) به شما اجازه می‌دهد اندام‌های داخلی بدن یک انسان زنده را تماشا کنید. این ابزار پوشیدنی در واقع یک تیشرت است که روی آن یک کد چاپ شده است.

این کد با استفاده از یک اپلیکیشن، تصویری را که روی صفحه‌نمایش دستگاه همراه خود می‌بینید، تغییر می‌دهد. در حال حاضر تنها استفاده‌ای که می‌توان از این تیشرت نام برد، تماشای اندام‌های داخلی بدن انسان است. چند ثانیه پس از گرفتن دستگاه همراه به سمت تیشرت، صفحه‌نمایش دستگاه همراه به یک قلب در حال تپش و ریه‌ای فعال تبدیل می‌شود.

همچنین کاربران می‌توانند به بخش‌های عمیق‌تر بدن مانند سیستم گردش خون یا دستگاه ادراری نیز نگاه کنند. ویرچوآلی-تی علاوه بر یک اپلیکیشن مختص دستگاه‌های همراه، یک تجربه واقعیت مجازی فراهم می‌آورد که به اندازه اپلیکیشنش کنش‌پذیر است. هم اپلیکیشن و هم تجربه واقعیت مجازی ویرچوآلی-تی از نوعی اطلاع‌رسانی بهره می‌برند که به شما اجازه می‌دهد با حرکت دادن و نزدیک کردن گوشی به تیشرت، دیدی دقیق‌تر به دست آورید.
این تیشرت یک ابزار آموزشی محسوب می‌شود و در سایت کیک استارتر قرار داده شده تا بودجه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری جمع‌ آوری کند. شما نیز می‌توانید با پرداخت ۲۵ دلار یک تیشرت ویرچوآلی-تی به دست آورید. طبق برآوردها این تیشرت در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ تحویل داده می‌شود.

 
۹۴/۱۲/۲۷
آمنه سادات هانی طبایی