آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

آسیاتک در نمایشگاه کتاب تهرانتخفیفات ویژه آسیاتک برای دوستداران کتاب


آسیاتک رتبه یک اینترنت پرسرعت کشور با حضور فعال در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تخفیفات ویژه به استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب امسال می رود.


به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، حسین علیمحمدی معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک با اعلام حضور قوی امسال در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال با ارائه تخفیفات ویژه برای تمدید مشترکین قدیمی و ثبت نام مشترکین جدید از بازدید کنندگان این دوره از نمایشگاه کتاب دعوت می کنیم تا از غرفه های آسیاتک در ورودی متروی شهید بهشتی و ورودی راهروی شبستان بازدید نمایند.


علیمحمدی گفت: بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب امسال می توانند دی اس ال باکس های آسیاتک را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.
وی با اشاره به سرویس a30atech ویژه نمایشگاه کتاب امسال گفت: دراین طرح سرویس 3 ماهه با 8 گیگ سرعت و 4 مگ پهنای باند که از ساعت 4 تا 10 صبح رایگان است را با قیمت 30 هزار تومان در اختیار متقاضیانی که به خانواده بزرگ آسیاتک می پیوندند،قرار خواهیم داد.   


علیمحمدی درادامه با بیان اینکه طرح گیگ باکس های آسیاتک جهت تشویق مردم به استفاده از خدمات ارتباطی و امکان دسترسی به شبکه اینترنت کشور برای اولین بار از سوی آسیاتک ارایه می شود، گفت: در این طرح، بسته 10 گیگ آسیاتک با 20 درصد تخفیف از 35 هزار تومان به 28 هزار تومان و بسته های 30 گیگ با بیش از 20 درصد تخفیف از 83 هزار تومان به 66 هزار تومان در اختیار متقاضیان خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 آسیاتک قرار داده خواهد شد.


معاون کسب و کار شرکت آسیاتک در پایان گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۲8 دوره برگزاری یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی در سراسر جهان است که سالانه حضور بیش از ۲۰۰۰ ناشر داخلی و ۷۵۰ ناشر خارجی و بیش از ۵ میلیون نفر بازدیدکننده ،  اعتبار فوق العاده ای به آن بخشیده است.


آسیاتک در نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلی بزرگ امام (ره) از 16 اردیبهشت ماه لغایت 26 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 21 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره (025)37173 دفتر فروش آسیاتک تماس بگیرید