آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

تماس ویدئویی رایگان برای اپلیکیشن موبایل فیسبوک مسنجر

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ق.ظ

تماس ویدئویی از طریق فیسبوک

بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان امروز، امکان برقرای تماس‌های ویدئویی رایگان را برای اپلیکیشن مسنجر موبایل خود عرضه کرده است. این عمل، فیسبوک را در رقابت بهتر با سرویس‌های چت ویدئویی فعلی مانند Apple Facetime،Microsoft Skype و Google Hangouts قرار می‌دهد و به این ترتیب کاربران دنیای مجازی به شیوه‌ای دیگر نیز برای مکالمه‌ی تصویری دست یافته‌اند.

فیسبوک از زمان انتشار اپلیکیشن مسنجر موبایل خود در سال 2011، به دنبال ایجاد برنامه‌ای فراتر از صرفا یک نسخه‌ی موبایل از برنامه‌ی چت دسکتاپ بوده است. درست مانند جادوی واتس‌اپ در میان کاربران تلفن‌های همراه، فیسبوک نیز خواهان دستیابی به چنین موقعیتی می‌باشد. به همین دلیل کمپانی فیسبوک سال گذشته اقدام به خریداری واتس‌اپ نمود، اما به روند توسعه‌ی سرویس پیام‌رسانی و چت خود پایان نداد. این مجموعه ابتدا تماس صوتی را در ژانویه‌ی 2013 به برنامه‌اش اضافه کرد.

سپس در سال 2014، کاربران را وادار به دانلود اپلیکیشن مستقل مسنجر با حذف قابلیت چت از نسخه‌ی موبایل فیسبوک نمود.

این ویژگی از امروز در کشورهای بلژیک، کانادا، کرواسی، دانمارک، فرانسه، یونان، ایرلند، لائوس، لیتوانی، مکزیک، نیجریه، نروژ، عمان، لهستان، پرتغال، بریتانیا، امریکا و اوروگوئه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. طی ماه‌های آینده مناطق و کشورهای دیگر نیز قابلیت اجرای این ویژگی را پیدا خواهند کرد.

منبع

۹۴/۰۲/۰۹
آسیاتک قم