آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

نوکیا دیگر گوشی تولید نخواهد کرد

اگر این روزها اخبار مربوط به شرکت نوکیا را دنبال کرده باشید، این شرکت فنلاندی سرویس نقشه‌ی خود با نام Here را برای فروش قرار داده بود که اپل نیز برای خرید آن وسوسه شده بود. چندی پیش نیز این شرکت فنلاندی، یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه‌ی شبکه‌های اینترنتی را با قیمت بالایی خریداری نمود.

کاملا واضح است که نوکیا در حال عوض کردن سمت‌و‌سوی فعالیت‌های خود می‌باشد اما هفته‌ی گذشته، شایعات بسیار زیادی در مورد ورود رسمی و قطعی نوکیا به بازار تلفن‌های همراه منتشر شده بود که سبب شد این غول فنلاندی، این موضوع را به صورت رسمی تکذیب نماید. متن زیر، بیانه‌ی رسمی نوکیا در این زمینه می‌باشد:

“شرکت Nokia به صورت رسمی اعلام می‌دارد که تمامی اخبار منتشر شده پیرامون تولید مجدد تلفن‌های همراه که از بخش R&D (تحقیق و توسعه) این شرکت در چین منتشر شده، حقیقت ندارد. همچنین، نظراتی که به مدیر اجرایی Nokia Networks داده شده نیز یک اشتباه سهوی بوده است. نوکیا بار دیگر تاکید می‌کند که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تولید و یا فروش تلفن‌های همراه ندارد.”

همانطور که مشاهده می‌کنید، این بیانه‌ در عین کوتاه بودن، با قاطعیت تمام اعلام شده است. البته نباید فراموش کرد که طبق قراردادی که نوکیا با مایکروسافت دارد، این شرکت فنلاندی تا نیمه‌ی دوم سال آینده مجاز به تولید و یا فروش هیچ گوشی‌هوشمندی نمی‌باشد.

اما تصور می‌کنید که نوکیا، به سادگی از گذشته‌ی خود خواهد گذشت و دیگر وارد دنیای گوشی‌های هوشمند نمی‌شود؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

منبع