آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

مردی که کامپیوترش را به قتل رساند

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ق.ظ

مردی که کامپیوترش را به قتل رساندحوالی ۷ بعد از ظهر روز دوشنبه، ۲۰ آپریل بود که افسران پلیس کلورادو اسپرینگز، صدای شلیک ۸ گلوله را در نزدیکی خود شنیدند. پس از جستجو و تحقیق، متوجه شدند لوکاس هینچ ۳۷ ساله، با اسلحه ۹ میلی متری خود، به کامپیوتر بی نوایش حمله کرده.

عنوان گزارش پلیس «مردی که کامپیوترش را به قتل رساند» بود و مقامات می گویند هینچ به علت مواجهه بیش از حد با صفحه آبی مرگ کنترل خود را از دست می دهد و مرتکب این عمل می شود. وی کامپیوترش را به خارج از خانه منتقل کرده و با اسلحه دستی اش، ۸ گلوله به آن شلیک می کند و کاملا آن را از کار می اندازد. به علت تخطی در قانون شهری، اسلحه وی مصادره شد و غرامت لازم نیز از وی دریافت خواهد شد اما علتی برای دستگیری وی وجود ندارد.

در کلرادو هیچ قانونی مبتنی بر ممنوعیت قتل ماشین ها وجود ندارد. هینچ پس از شلیک به کامپیوترش گفت: “باشکوه بود، فرشتگان با نوایی بلند می خواندند.”

علیرغم جنون خاصی که در صحبت های وی ملموس است، وی می گوید زمانی که می خواست کامپیوترش را به قتل برساند، از امنیت کار خود اطمینان حاصل کرد، به طوری که هیچ خطری برای خود یا افراد دیگر به واسطه کمانی کردن تیرها ایجاد نکند.

منبع

 

۹۴/۰۲/۰۵