آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

سود همراه اول در سال 93مجمع عمومی سهامداران همراه اول برای بررسی حساب های مالی و سود این شرکت در سال ۹۳ امروز برگزار شد.

در این مجمع که سهامداران اپراتور اول حضور داشتند، سود انباشته (ذخیره) شده شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سال ۹۳، مبلغ ۲ هزار و ۴۸۷ میلیارد تومان (معادل ۲۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال) اعلام شد.

طبق اعلام نظر سهامداران، با ذخیره کردن ۳۲۳ میلیارد تومان از مبلغ بابت ۲۲٫۵ درصد مالیات، بقیه میزان سود اعلامی، میان آنها تقسیم شد که هر سهم با سودی معادل ۵۴۱ تومان در سال ۹۳ روبرو گردید.

با توجه به اینکه آخرین قیمت سهام شرکت ارتباطات سیار با نماد همراه در بازار بورس تهران با قیمت ۳۲۰۰ تومان به فروش رسیده، هر سهم با سود حدودا ۱۷ درصدی روبرو گردیده.

سال گذشته بازار بورس تهران با روند نزولی و کاهش شاخص در اکثر هفته ها مواجه بود. همراه اول هم برای توسعه و ارتقای شبکه خود به ۳G، سرمایه گذاری کلانی جهت خرید تجهیزات و نصب سایت انجام داد.

از طرفی این اپراتور به خاطر استقبال مردم از اپلیکیشن های پیام رسان مانند وایبر و واتساپ و همچنین مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش تعرفه دیتای موبایل، با کاهش درآمد در بخش های تماس، پیامک و مصرف آزاد اینترنت روبرو شده است.

با توجه به موارد بیان شده در بالا و کاهش درآمد این اپراتور در بخش های یاد شده، ارائه سود ۵۴۱ تومانی به سهامداران و کسب سود ۲ هزار و ۴۸۷ میلیارد تومانی آن نشان دهنده این مساله است که وضعیت این اپراتور تلفن همراه در بازار بورس و میان رقبای ایرانی اش چندان هم بد نیست.

قابل توجه است که بنا به اظهارات اخیر مدیرعامل همراه اول و ایرانسل، حدود ۵۰ درصد از درآمدهای این دو اپراتور به حساب خزانه دولت واریز می گردد.

منبع