آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

هدیه آسیاتک به مناسبت روز زن

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ق.ظ

هدیه آسیاتک به مناسبت روز زن

آسیاتک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و روز زن به ازای خرید 2 گیگ ترافیک و یا بیشتر از آن، یک گیگا بایت ترافیک رایگان به تمام کاربران هدیه می دهد.

روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک اعلام کرد: آسیاتک برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت ای دی اس ال جهت ارائه خدمات باکیفیت برتر در حوزه IT و برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان خود به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن از 21 فروردین ماه و تا پایان روز 25 فروردین ماه به ازای خرید 2 گیگ ترافیک و یا بیشتر از آن، یک گیگابایت ترافیک رایگان به کاربران هدیه می دهد.

بنابراین گزارش، آسیاتک به تمام بانوان عضو باشگاه مشتریان که پروفایل خود را تکمیل کرده اند، 30 امتیاز باشگاه مشتریان اهدا خواهد کرد. همچنین به بانوانی که در این مدت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان آسیاتک می پیوندند علاوه بر امتیاز عضویت در باشگاه 30 امتیاز هدیه نیز تعلق خواهد گرفت. آسیاتک برترین ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت + 2ADSL با ایجاد بستر مناسب برای استفاده از اینترنت باکیفیت و سرعت بالا و تسهیل دسترسی مردم به شبکه اینترنت کشور از مشترکینی که تمایل به استفاده از سرویس های ویژه این شرکت را دارند دعوت می کند تا با خرید بسته های اینترنت پرسرعت این شرکت به خانواده بزرگ آسیاتک در سراسر کشور بپیوندند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37173-025 تماس بگیرید

 

۹۴/۰۱/۲۲
آسیاتک قم