آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

اگر شما نیز از رونمایی ساعت هوشمند اپل و دیدن طرحی که چندان چنگی به دل نمی‌زند و فقدان وجود حسگر‌ها و امکاناتی که وعده آن داده شده بود، سر‌خورده شده‌اید، جای هیچ نگرانی نیست. ما امروز به شما دو مدل ساعت معرفی می‌کنیم که قطعا برای بسیاری از کاربران بهتر از ساعت هوشمند اپل است و در عین حال، بهای هر دو آن‌ها کمتر از ۲۰ دلار است.

 

به گزارش «تابناک»، این ساعت‌ها ‌به اندازه ساعت اپل هوشمند نیستند؛ البته اگر بتوان ساعت اپل را هوشمند تلقی کرد. در واقع از جهاتی خاص هوشمند‌تر از ساعت اپل هستند و از جهاتی نه. این دو ساعت از یک قابلیت برخوردارند که ساعت اپل از آن بی‌بهره است: این دو ‌فندکی داخل خود دارند. 

البته شاید در وهله نخست کمی خطرناک به نظر آید که کاربر شعله آتش را ‌روی مچ خود دارد، ولی لازم نیست ‌ترسی به خود راه دهید. این ساعت در دو نسخه ارائه شده ‌که یکی از آن‌ها از فندکی با گاز بوتان پر شده و دیگری از یک کویل قابل احتراق با ‌USB بهره‌منده است. این دو ساعت، زمان را نیز به شما نشان می‌دهند؛ بهای نسخه گازی آن برابر با ۱۴ دلار و بهای نسخه مجهز به کویل برابر با ۱۸ دلار است.

به جای ساعت هوشمند اپل این ساعت 20 دلاری را بخرید!


این یک آگهی تبلیغاتی یا یک شوخی یا طنز خبری نیست، بلکه واقعیت این است که ساعت‌هایی بسیار بهتر و کاربردی‌تر از ساعت هوشمند اپل نیز وجود دارد‌. می‌توان چیز‌های مهم‌تری ‌با ۱۷ هزار دلار ‌خرید که شاید ساعت هوشمند لوکس اپل، در پایین یک فهرست بلند بالا هم نباشد. 

البته بهای همه ساعت‌های هوشمند اپل ۱۷ هزار دلار نیست. برخی از نمونه‌های ارزان قیمت‌تر آن حدود ۳۵۰ دلار است؛ اما این بهای ۱۷ هزار دلاری اهمیت دارد، زیرا خیانتی به ایده‌های پیشین اپل است؛ ایده‌هایی که مبتنی بر خلق تکنولوژی با کیفیت برای قشری انبوه بود.

به جای ساعت هوشمند اپل این ساعت 20 دلاری را بخرید!

در واقع این بها، ساعت هوشمند اپل را در رسته لوکس جای داده ‌است؛ به این معنا‌ که خود ساعت هوشمند اپل تا حدی بی‌فایده است. کالاهای لوکس معمولا با زرق و برق و بهای خود متمایز می‌شوند و نه با کارایی‌شان. این کالا‌ها تنها نشان‌دهنده قدرت اقتصادی صاحبانشان است و معمولا کاربرد آن‌ها به اندازه نمای بیرونی‌شان نیست صرف میلیون‌ها تومان یا هزاران دلار برای‌ بسیاری از ثروتمندان‌‌ عادی است. 

همه آنچه ‌ساعت هوشمند اپل‌ قادر به انجام آن است، این گونه توصیف شده: هر کاری که گوشی هوشمند شما قادر به انجام آن است، اکنون ساعت ‌مچی شما ‌انجام می‌دهد. 
تبریک می‌گوییم. دیگر نیازی نیست آیفون خود را از جیب بیرون بیاورد. شما برای به دست آوردن این راحتی، دست‌کم ۳۵۰ دلار و حداکثر ۱۷ هزار دلار (‌حدود ۵۷ میلیون تومان) هزینه کرده‌اید و در خوشبینانه‌ترین تعریف، یک ابزار جانبی برای آیفون خود دارید.

به جای ساعت هوشمند اپل این ساعت 20 دلاری را بخرید!


اما همه اینها‌ در کنار موضوعات فنی است که درباره این ساعت مطرح شده؛ از جمله عمر کم باتری آن در مقابل انتظارات کاربران و شایعات. طراحی نه چندان چشم‌نواز این ساعت به عقیده بسیاری و واسط کاربری سخت و پیچیده آن، ‌زمان‌ زیادی از کاربر برای یادگیری آن خواهد گرفت. 

تکنولوژی‌های پوشیدنی همچون ساعت‌های هوشمند به گونه‌ای در حال تغییر کنش کاربران با رایانه‌ها هستند که کاربر را از صاحب رایانه به کسی تبدیل می‌کند که رایانه را با خود ـ به عنوان بخشی از خود ـ همراه دارد که البته ‌عینک گوگل یا ساعت هوشمند اپل یا هر ساعت هوشمند و تکنولوژی پوششی دیگری در این میان از این قاعده جدا نیست. 

تنها نکته مهم در مورد ساعت هوشمند اپل ‌این ‌است که آیا به راستی‌ شما حاضرید معادل ۱۷ هزار دلار یا حتی ۳۵۰ دلار برای دیدن ایمیل‌ها و پیام‌ها بر روی مچ دست خود هزینه کنید؟


منبع