آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه


بیل گیتس اخیرا اظهار داشته اگر می توانست به گذشته سفر کند یک چیز را در مورد ویندوز حتما تغییر می داد.

ماجرا از این قرار است که هفته گذشته هم-بنیانگذار مایکروسافت میهمان رویدادی بود و در آنجا از وی در مورد فلسفه وجودی فرمان Ctrl+Alt+Del سوال شد که او نیز اعلام نمود اگر می توانست به گذشته باز می گشت و آن را با فرمان دیگری جایگزین می کرد.

این فرمان به کاربران ویندوز امکان می دهد به سیستم خود لاگین کرده و هر وقت عملکرد کامپیوترشان کند شد، تسک منیجر را باز کنند. با این همه به خاطر جایگذاری دکمه های یاد شده روی کیبورد، فشردن همزمان آنها کمی دشوار بوده و لازم است که همزمان از دو دست خود برای این کار کمک گرفت.

این فرمان نخستین بار توسط مهندسان IBM ابداع شد

گیتس که در فوروم کسب و کار جهانی بلومبرگ حضور یافته بود در صحبت هایش اشاره ای هم به منشا این فرمان داشت و اظهار نمود که ترکیب این سه کلید در سال ۱۹۸۰ میلادی و توسط مهندسان IBM برای ریبوت کردن کامپیوترهای این شرکت تعریف شد و تنها کاری که باید برای ساده سازی این فرایند انجام می دادند این بود که یک دکمه دیگر را به کیبورد محصولات خود اضافه نمایند.

گیتس در ادامه گفت:

مطمئن نیستم که بتوانید به گذشته باز گردید و بدون به خطر انداختن دیگر جوانب زندگی خود این مسایل کوچک و پیش پا افتاده را حل کنید. اما قطعا اگر می توانستم به گذشته باز گردم، این کار را می کردم.

باید بگوییم این نخستین باری نیست که از او به خاطر این فرمان انتقاد می شود. در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز گیتس ابداع این فرمان را یک اشتباه خواند.

ما میتوانستیم صرفا یک دکمه را برای این منظور در نظر بگیریم اما مهندسانی که در IBM کار می کردند و کیبورد کامیپوترهای این شرکت را طراحی کردند چنین چیزی را نمی خواستند و در نتیجه ما نیز همان رویه را ادامه دادیم...که آن تصمیم یک اشتباه بود.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که فرمان Ctrl+Alt+Del توسط دیوید بردلی ابداع شد و علت هم این بود که در آن زمان تنها با یک دست امکان اجرایش نبود. خود بردلی در دفاع از این مکانیزم گفته بود که این کار صرفا پنج دقیقه زمان می گیرد و در ابتدا قرار بود که تنها در فرایندهای توسعه مورد استفاده قرار گیرد نه توسط مردم عادی.

او همچنین اظهار داشته: شاید من این فرمان را ابداع کرده باشم اما این گیتس بود که آن را به شهرت رساند.



ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

#آسیاتک #آریانت

برای آسیاتکی شدن کافیست با ما #تماس بگیرید

021-87761395

025-37173

تلگرام: ما اینجا هستیم.


اینستاگرام: ما اینجا هستیم

۹۶/۰۷/۰۳
محمدرضا سیفی - آسیاتک