آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

ترفندهای مهم و مخفی آیفون 6

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ق.ظ


گوشی آیفون 6 دارای امکانات و قابلیت های بسیاری مهمی می باشد که ممکن است برای بسیاری از کاربران ناشناخته بوده و از وجود این ابزارها بی خبر باشند.اگر می خواهید از گوشی اپل خود به غیر از نام آن از همه امکانات آن بهره ببرید بگذارید چند نمونه از این ترفند ها را برای شما بازگو کنیم تا بیش از همیشه از کار با گوشی هوشمند خود لذت ببرید.ترفندهای آیفون

چند ترفند و قابلیت جالب و کمتر شناخته شده در خصوص آیفون 6:

ترفندهای آیفون

1 – گوشی هوشمند آیفون 6 با شارژر iPad بسیار سریعتر شارژ میشود. از آنجایی که آیفون 6 و 6 پلاس اکنون از شارژر 2.1A پشتیبانی میکنند، میتوانید از شارژر iPad برای شارژ آنها بهره ببرید و هرچند ممکن است زمان شارژ شما متفاوت باشد اما معمولا در حدود 2 ساعت زمان شارژ کامل با این نوع شارژر است:

2 – شارژ باتری در حال تمام شدن است؟ با رفتن به حالت Grayscale میتوانید زمان طول عمر باتری را به شدت افزایش دهید. برای این کار به تنظیمات گوشی رفته و در بخش General و سپس Accessibility گزینه Grayscale را فعال کنید.

3 – همچنین میتوانید ببینید که کدام یک از App ها در حال استفاده بی رویه از شارژ باتری شما هستند. در تنظیمات گوشی و در بخش General وارد قسمت Usage شده و سپس Battery Usage را مشاهده کنید.

لغو برنامه های غیرکاربردی

4 – میتوانید با استفده از iMessage اقدام به ارسال ویدئو ها و Audio هایی کنید که بعد از 2 دقیقه به شکل خودکار از بین میروند. برای اینکار در این App بر روی دکمه میکروفون یا دوربین ضربه زده و نگه دارید .

5 - از آنجایی که اکنون سایز گوشی آیفون 6 کمی بزرگتر شده است شاید استفاده از آن با یک دست کمی مشکل شده باشد. اما شما میتوانید با دوبار لمس پیاپی دکمه Home همه App ها و ابزار ها را در پایین گوشی ردیف کنید تا به راحتی و با یک دست به آنها دسترسی داشته باشید.

راحتی کار با اپل 

6 – به جای ضربه زدن بر روی اعلان های iMessage کافی است آنها را رو به پایین بکشید تا در هر کجای سیستم عامل که هستید به سادگی بتوانید به پیامها پاسخ دهید.

پاسخ سریع به پیامها

7 – اکنون میتوانید تصاویر خود را به سادگی از چشم دیگران پنهان سازید. برای این کار کافی است که بر روی عکس مورد نظر ضربه زده و آن را به سمت پایین بکشید تا گزینه مخفی کردن تصویر نمایش داده شود.


۹۶/۰۵/۲۵
محمدرضا سیفی - آسیاتک