آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

ویدیو هنگام درخواست (نمایش) (VOD)

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ب.ظ

تصویر مرتبط

رسانه تعاملی (VOD)

آسیاتک در راستای ارائه خدمات فراگیر و بهره مندسازی مشتریان از خدمات جدید با همکاری شرکت های ارائه دهنده سرویس VOD این امکان را فراهم آورده است تا کاربران در هر لحظه از تماشای آنلاین هزاران فیلم سینمایی ، سریال ، موسیقی ، مستند هیجان انگیز و ... بهره مند گردند. سرویس های VOD ( Video On Demand) سرویس هایی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند محتوای مورد نظر خود را هر زمان که می خواهند دریافت و تماشا نمایند و این ساده ترین راه برای تماشای آنلاین محتوای مورد علاقه است. در این سرویس تصمیم درخواست کننده مبنای ارائه محتوای مورد نظر است و هر زمان که درخواست نمایش یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی را دارد ، تنها با اتصال به اینترنت و ارائه درخواست خود به محتوای مورد نظر به صورت رایگان یا غیر رایگان دسترسی پیدا می کند.

لذا با انتخاب خدمات هرکدام از سرویس دهندگان همکار آسیاتک که در ذیل معرفی شده اند می توانید سرویس مورد نظر خود را دریافت نمائید.

حالت های مختلف ارائه سرویس VOD

 ۱.    از طریق ست آپ باکس : در این روش سیستم‌های VOD تلویزیونی می‌توانند محتویات را از طریق یک ستاپ باکس دریافت کرده و به کاربر این اجازه را می‌دهد تا به صورت آنی محتویات را از یک سرور مرکزی انتخاب و بر روی هر نوع صفحه نمایش شامل تلویزیون ، کامپیوتر یا هر وسیله دیگری تماشا کند.

 ۲.    از طریق اپلیکیشن یا وب سایت : در این روش محتوا از طریق اپلیکیشن یا وب سایت تحت یک نرم افزار خاص پخش شده و در اختیار کاربر قرار می گیرد.

شرکت انتقال داده های آسیاتک جهت رفاه حال مشترکین با همکاری شرکت های پیشرو در حوزه سرویس های(VOD )  اقدام به ارائه این خدمات به مشترکین خود با هر دو روش مذکور نموده است.در این پروژه با استفاده از پروتکل اینترنت و زیرساخت های مختلف مخابراتی، علاوه بر آرشیو فیلم و سریال ، مجموعه گسترده ای از رسانه ها ، محتواها و برنامه های درخواستی (On-Demand) از طریق یک پهنای باند وسیع در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاربران می‌توانند با خرید بسته VOD، بدون آنکه بهایی بابت ترافیک اینترنتی بپردازند، هزاران ساعت از محتواهای جذاب را بر روی دستگاه گیرنده خود مشاهده نمایند.

۹۶/۰۲/۱۲
محمدرضا سیفی - آسیاتک