آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

چربی دور شکم نگران‌کننده است؛ زیرا علاوه بر بدشکل کردن بدن، احتمال ابتلا به بیماری‌های فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌ کبد چرب را افزایش می‌دهد.

بسیاری از افراد برای حل این مشکل، از رژیم‌های غذایی خاصی پیروی می‌کنند؛ اما این راه‌حل زیاد خوشایند نیست. با این حال، شما می‌توانید از طریق انتخاب مواد غذایی مناسب و ورزش روزانه چربی دور شکم خود را کاهش دهید.

۱. بادام‌ درختی

بادام درختی حاوی مقدار زیادی از چربی‌های سالم است که به جلوگیری از پرخوری کمک می‌کنند. طبق یک تحقیق، بادام درختی گرسنگی را سرکوب کرده و به مبارزه با بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. علاوه بر این، منیزیم موجود در بادام درختی به عضله‌سازی و سوزاندن چربی‌ها کمک خواهد کرد.

همچنین فیبر موجود در بادام درختی باعث احساس سیری برای مدت طولانی می‌شود.

۲. هندوانه

انجمن رژیم غذایی آمریکا، هندوانه را یک ماده غذایی مناسب برای کاهش چربی دور شکم معرفی کرده است. هندوانه شامل ۹۱ درصد آب است و زمانی که آن را میل می‌کنید، بدون اضافه کردن مقدار قابل توجهی کالری، به شما احساس سیری دست می‌دهد.

این میوه‌ آبدار حاوی مقدار زیادی از ویتامین‌های ب ۶، ب ۱ و سی و همچنین پتاسیم و منیزیم است که علاوه بر ایجاد احساس سیری، کم کالری نیز هست.

طبق یک تحقیق، نوشیدن ۲ لیوان آب هندوانه در روز به مدت ۸ هفته وزن شما، به ویژه چربی اطراف شکم را کاهش می‌دهد.

۳. لوبیاجات

مصرف منظم انواع لوبیا به کاهش وزن، عضله سازی و بهبود فرایند هضم کمک می‌کند و با ایجاد احساس سیری به مدت طولانی از پرخوری شما جلوگیری می‌کند.

لوبیاجات منبع خوبی از فیبرهای محلول در آب هستند که علاوه بر هدف قرار دادن چربی دور شکم، به شکستن آن و در نتیجه حذف چربی‌ها کمک می‌کنند. همچنین پروتئین موجود در لوبیاجات انرژی بدن را فراهم می‌کند.

۴. کرفس

برای به دست آوردن یک شکم صاف، بشقاب خود را از سبزیجات برگ‌دار مانند کرفس پر کنید. کرفس حاوی کالری بسیار کم، فیبر بالا، کلسیم و ویتامین سی است که به کاهش وزن کمک می‌کند.

شما می‌توانید با نوشیدن نصف لیوان آب کرفس قبل از ناهار یا شام، بدن خود را پاک‌سازی کنید. همچنین کرفس دارای یک ترکیب طبیعی به نام اَپیجنین است که احتمال ابتلا به سرطان تخمدان در زنان را کاهش می‌دهد.

۵. خیار

خیار یک ماده غذایی طراوت‌بخش و کم کالری است. ۱۰۰ گرم خیار حاوی حدود ۹۶ درصد آب و تنها حدود ۴۵ کالری است. خیار سرشار از مواد معدنی، فیبر‌های غذایی و ویتامین‌ها است.

خوردن روزانه یک بشقاب سالاد خیار راهی مؤثر و سالم برای پاک‌سازی سموم منتشر شده از دستگاه گوارش و کمکی برای کاهش وزن شما است. از آنجا که خیار سرشار از ویتامین ب و سی است، مصرف روزانه‌ آن باعث درخشندگی پوست نیز می‌شود.

۶. گوجه‌فرنگی

یک گوجه‌فرنگی بزرگ فقط ۳۳ کالری دارد. گوجه‌فرنگی حاوی نوعی ترکیب است که به کاهش چربی خون و کنترل چربی‌های دور شکم کمک می‌کند. همچنین گوجه‌فرنگی با بیماری‌های مزمن مرتبط با چاقی مبارزه می‌کند.

علاوه بر این، آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی در گوجه فرنگی وجود دارد که برای کاهش چین و چروک و کلسترول مؤثر است.

۷. آووکادو

یک اسید آمینه مهم در آووکادو وجود دارد که به مدیریت وزن بدن کمک می‌کند. همچنین آووکادو منبعی از چربی‌های مفید است که به سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند.

از آنجا که آووکادو سرشار از فیبر است، گرسنگی را از بین برده و با پرخوری مقابله می‌کند.

۸. سیب

سیب سرشار از فیبر، فلاونوئیدها، فیتوسترول و بتاکاروتن است که باعث احساس سیری و در نتیجه کاهش پرخوری می‌شود. طبق تحقیقات، زنانی که در روز ۳ بار یا بیشتر سیب می‌خورند، وزن بیشتری نسبت به دیگران کاهش می‌دهند.

یک ترکیب طبیعی به نام پکتین در سیب وجود دارد که به کاهش وزن کمک می‌کند. زمانی که پکتین در معده حل می‌شود، به حالت ژله در می‌آید و کلسترول را به دام انداخته و مانع چاقی می‌گردد.

۹. آلبالو

طبق یک تحقیق، رژیم غذایی حاوی آلبالو به کاهش علائم بیماری‌های قلبی و سندروم متابولیک کمک می‌کند. این سندروم باعث افزایش احتمال بروز چربی دور شکم، بیماری‌های قلبی و دیابت می‌شود.

همچنین آلبالو سطح کلسترول بدن را کاهش می‌دهد. در نتیجه تا حد زیادی باعث کاهش چربی بدن می‌شود.

۱۰. آناناس

آناناس حاوی آنزیم بروملین است که خواص ضد التهابی دارد. این آنزیم به سوخت‌وساز پروتئین می‌پردازد و شکمتان را صاف می‌کند.

با کمک این مواد غذایی خارق‌العاده، می‌توانید چربی شکمتان را از بین ببرید و از داشتن یک کمر باریک لذت ببرید. با این حال، این مواد غذایی زمانی مؤثر واقع می‌شوند که با ورزش منظم همراه باشند.

منبع

۹۵/۰۶/۰۶
امیرحسین جوادزاده

آریانت

آسیاتک

اینترنت پرسرعت