آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

کاهش تعرفه سایتهای ایرانی

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۹ ق.ظ

کاهش تعرفه سایتهای ایرانی
با حضور شرکت آسیاتک

تفاهم نامه کاهش تعرفه ترافیک داخلی اینترنت امضاء شد

با امضای تفاهم‌نامه میان شرکت آسیاتک به عنوان مطلوبترین اپراتور ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور و 2 سرویس‌دهنده اینترنتی دیگر، فاز نخست کاهش تعرفه ترافیک داخلی برای کاربرانِ نهایی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، با امضای این تفاهم‌نامه که در حضور مدیرعامل شرکت زیرساخت به امضاء رسید، کاربرانِ نهایی شرکت های آسیاتک، رایتل و شاتل که از سایت های آپارات، فیلیمو و تله ویبیون‌ استفاده می‌کنند با کاهش قابل توجهی در تعرفه اتصال به شبکه روبرو می‌شوند.

بر اساس این گزارش از آنجایی که عمده مصرف کاربران اینترنت مربوط به دانلود فیلم و فایل های صوتی در شبکه‌های اجتماعی است، در صورتی که کاربران اینترنت از سایتهای داخلی استفاده کنند، اجرای این طرح می‌تواند هزینه های کاربران را از 50 تا 100درصد کاهش دهد.

ایجاد و توسعه مراکز متعدد تبادل ترافیک شبکه ملی اطلاعات (IXP) باعث بهبود گردش اطلاعات در داخل کشور شده و بزرگترین دستاورد این پروژه، ادامه روند سرویس دهی مطلوب سایر مراکز در صورت اختلال در یک مرکزاست و در عین حال در صورت قطع ارتباط بین المللی نیز مشکلی در شبکه داخلی کشور ایجاد نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، مراسم «امضای تفاهم‌نامه اپراتورهای اینترنتی جهت کاهش تعرفه ترافیک داخلی برای کاربران نهایی» با حضور محمدجواد آذری جهرمی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک، و مدیران اپراتورهای اینترنتی شاتل و رایتل و سرویس دهندگان اینترنتی فیلیمیو، تله ویبیون و آپارات برگزار شد.

با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین و پیرو اجرای فاز نخست تفاهم نامه کاهش تعرفه ترافیک داخلی اینترنت، کاربران محترم خانواده بزرگ آسیاتک می توانند از تاریخ 20/03/95 لغایت 20/04/95 سایت های  «زیارت حضرت علی (ع)» ، «زیارت امام رضا (ع)» و «فیلیمو» را کاملا رایگان و سایت های «تلویبیون» و «آپارات» را بصورت نیم بهاء مشاهده نمایند.

۹۵/۰۳/۲۵
آسیاتک قم

اینترنت آسیاتک