آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

اپلیکیشن Google Phone dialer در اختیار اکثر گوشی های اندرویدی

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ



گوگل اپلیکیشن های زیادی برای گوشی های نکسوس طراحی و تولید کرد و کم کم این برنامه ها به سایر گوشی های اندرویدی راه یافتند، Chrome، Calendar، Gmail، Maps و Messenger از جمله این اپلیکشن هاست. در این میان برنامه شماره گیر گوگل نیز که تاکنون تنها در اختیار کاربران نکسوس بوده است، در اختیار سایر کاربران قرار خواهد گرفت. The dialer یا همان Google Phone app نام این اپلیکیشن است که افراد می توانند بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنند.

آخرین نسخه این اپلیکیشن چند هفته پیش بروز رسانی شد، حال آنکه به نظر می رسد کاربران به تازگی متوجه تغییرات آن شده اند. گفتنی است این برنامه می تواند بر روی گوشی های HTC10، LG G5، Galaxy S7، One Plus One، LG G4، Nextbit Robin، LG V10، One A9، Moto X Pure و غیره قرار گیرد. واضح است که برای دریافت این برنامه کافیست سری به Play Store بزنید و این برنامه را نصب نمایید.

به صورت معمول همه برندها اپلیکیشن خاص خود را برای شماره گیری در اختیار کاربران قرار می دهند، این در حالیست که کاربران ترجیح می دهند از اپلیکیشن شماره گیر گوگل استفاده نمایند، چراکه در دل این اپلیکیشن Google search قرار داده شده است، بدین ترتیب شماره های گرفته شده و شماره هایی که به گوشی کاربر زنگ زده اند همگی در دیتابیس گوگل ذخیره شده و زمانی که کاربر به تمایل به استفاده از آن را داشته باشد می تواند به راحتی و بدون نیاز به جستجو در Google Maps و یا Search اطلاعات را در اختیار داشته باشد، که ویژگی بسیار خوبی بشمار می آید.

 

۹۵/۰۲/۳۰
ملیکا میکاییلی