آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

تلگرام به عنوان یکی از سرویس‌های پیام‌رسانی که در ماه‌های اخیر مخصوصا در کشورمان کاربران بسیاری بدست آورده، بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن خود ارائه کرده که قابلیت‌های جالبی را به این سرویس افزوده است. با ما همراه باشید تا نگاهی به این قابلیت‌ها داشته باشیم.

در صورتی که یکی از کاربردهای تلگرام برای شما استفاده از گروه‌های این سرویس پیام‌رسان است، پس باید از این نکته آگاه باشید که این سرویس در آخرین بروزرسانی خود محدودیت تعداد اعضای گروه‌های خود را از ۱۰۰۰ نفر به ۵۰۰۰ نفر افزایش داده است.

یکی دیگر از امکاناتی که مدیران گروه‌ها که در بروزرسانی جدید می‌توانند از آن استفاده کنند، امکان پین کردن پست‌ها در گروه‌های مختلف است. در این حالت مدیران گروه می‌توانند پست‌هایی را در گروه خود پین کنند که با استفاده از آن، پست مورد نظر برای رویت تمام اعضا تا زمان پین شدن در بالا باقی خواهد ماند. در صورت پین کردن یک پست، افرادی که دریافت اعلانیه را بصورت بی صدا درآورده باشند نیز شاهد دریافت اعلانیه‌ی مربوط به پست مورد نظر خواهند بود.

همچنین باید به امکان تبدیل سوپر گروه‌ها به گروه‌های عمومی اشاره کرد. در این حالت هر یک از گروه‌ها را می‌توان با استفاده از لینک عمومی به اشتراک گذاشته شده از آن مورد استفاده قرار داده و وارد شد. البته در صورتی که مدیر گروه بنا به دلایلی نخواهد تا یک فرد در گروه مورد نظر قرار داشته باشد، می‌تواند تمام پست‌های ارسال شده توسط فرد مورد نظر را حذف کرده، وی را بن کرده یا وی را به عنوان اسپمر معرفی کند.

این ویژگی‌ها تنها در مورد سوپرگروه‌ها صادق است؛ اما مدیران تمامی گروه‌ها می‌توانند ماهیت گروه خود را به سوپر گروه تغییر دهند.

نظر شما در مورد بروزرسانی جدید ارائه شده برای تلگرام چیست؟

منبع

۹۴/۱۲/۲۵