آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

4 چهار نکته قابل توجه در استفاده از حالت ناشناس مرورگر (Incognito)

هنگامی که وارد حالت امن و خصوصی در مرورگر خود می‌شوید، به راحتی می‌توانید مطمئن شوید که اطلاعات سایت‌هایی که باز می‌شوند در مرورگر ذخیره نخواهند شد. اما این به معنای فراموش کردن نکات خاصی پیرامون استفاده از تب های اینکاگنیتو (ناشناس) در مرورگر نیست. در ادامه مقاله به چند نکته قابل تامل در رابطه با این تب‌ها می پردازیم.

1- شما به صورت آنلاین ناشناس نخواهید بود

با استفاده از این تب‌ها، اطلاعات وب گردی تنها از افرادی که پس از شما به رایانه یا تلفن همراه دسترسی دارند مخفی می‌ماند.  بنابراین به عنوان فرد آنلاین، کاملا قابل شناسایی برای افراد ناشناخته هستید. همچنین فراموش نکنید که ISP و یا سرویس ارائه دهنده اینترنت همیشه از فعالیت‌های شما آگاه است.

2- فایل های دانلود شده در رایانه یا تلفن هوشمندتان ذخیره می‌شوند

هر فایلی که در حین وب گردی ناشناس توسط رایانه یا تلفن دانلود کرده‌اید، حتی پس از خروج از تب مربوطه در حافظه داخلی ذخیره می‌گردد. با این حال در بخش دانلود‌های مرورگر اثری از آن ها نخواهد بود. بنابراین تنها به ناشناس بودن تب‌های اینکاگنیتو اتکا نکنید و اگر فایل های دانلود شده از اهمیت بالایی برخوردار هستند، حتما آن ها را مخفی، اینکریپت و یا رمز گذاری کنید.

3- از بازبینی و نظارت در امان نیستید

ممکن است تاریخچه وب گردی شما در حالت ناشناس ذخیره و ثبت نشود، اما آدرس آی پی چنین وضعیتی ندارد؛ بدین معنی که فعالیت دیجیتال شما در حالت ناشناس می‌تواند توسط هر برنامه کنترل آدرس آی پی رد یابی گردد.

4- اشتباهات فناوری می‌تواند وب گردی امن شما را از امنیت خود خارج کند

وب گردی امن – incognito browsing – یکی از چیز هایی است که به نظر امن می‌آید. اما این امنیت تا زمانی تضمین می‌شود که کاربر بداند چطور از آن بهره ببرد. اگر امنیتی بیشتر از حالت ناشناس مرورگر می‌خواهید باید به فکر راه‌های دیگری نظیر تغییر آی پی باشید، با این حال این کار نیز شما را 100 درصد در حالت ناشناس قرار نمی دهد.