آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

برنده جایزه تیبا آسیاتکمراسم قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو تیبا 2 آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات بر بستر اینترنت، همزمان با ولادت حضرت قائم (ع) با حضور مدیران ارشد شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک؛ آسیاتک با طراحی و ارائه خدمات باکیفیت برتر در حوزه IT به دنبال برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان در دسترسی راحت به سرویس‌هایی مانند دولت الکترونیک، آموزش آنلاین، شبکه اختصاصی مجازی و غیره است و در این راستا اقدام به ارائه خدمات بهینه با رویکرد بهبود مستمر جهت رضایت مشتریان در کوتاه ترین زمان نموده است. 

در همین راستا مراسم قرعه‌کشی نیز با ایجاد انگیزه در میان کاربران و مشترکان خانواده آسیاتک و کاربرانی که به تازگی عضو خانواده آسیاتک می شوند، برگزار می شود به همین مناسبت نیز قرعه کشی یک دستگاه خودرو تیبا همزمان با ولادت حضرت قائم (ع) برگزار شد و به این ترتیب مشترکی از استان لرستان شهر خرم آباد با نام سیامک خسروانی برنده یک دستگاه خودرو تیبا 2 آسیاتک شد.

گفتنی است در این طرح مشترکانی که از 16 تا 19 آذر‌ماه با حضور در غرفه آسیاتک در نمایشگاه الکامپ 2014 و پس از آن تا انتهای نوروز 94، اقدام به خرید و تمدید سرویس های یکساله و بالاتر از این شرکت کردند و به خانواده بزرگ آسیاتک پیوستند حائز شرکت در قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو تیبا2 شرکت آسیاتک شده بودند.

 

برنده خوش شانس این دوره از قرعه کشی های آسیاتک نیز سیامک خسروانی 55 ساله از خرم آباد بود که از طریق تراکت های عاملین فروش آسیاتک با  خدمات و سرویس های این شرکت آشنا شده بود. او با لهجه شیرین لری گفت:از آنجا که هیچوقت شانس برنده شدن در قرعه کشی را نداشتم بعد از شنیدن این خبر از خوشحالی نمی توانستم روی پای خود بیاستم.

او که دارای مدرک دیپلم است و مشاور املاک است با بیان اینکه سال گذشته سرویس پرسرعت آسیاتک را خریداری کردم، گفت: قبل از آسیاتک از یک سرویس دهنده دیگر اینترنت مورد نیاز را خریداری کردم اما به علت کیفیت نامناسب و قطعی های پی در پی سرویس قبلی را جمع آوری و طی چند ماهی  که از آسیاتک خدمات را دریافت کردم از سرویس دریافتی رضایت کامل دارم.