آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

برقراری ساده و هوشمند امنیت در خانه‌ها با سیستم Flare

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ق.ظ

دستگاه هوشمند امنیت منزلطی سال‌های اخیر شاهد حضور دستگاه‌های ایمنی خانگی زیادی در بازار بوده‌ایم، اما همچنان باید منتظر یک سیستم جامع که راه‌اندازی و استفاده از آن نیز ساده باشد، ماند. البته اکنون با ساخته شدن Flare، انتظار می‌رود این شکاف تا حدی پر شده باشد.

این دستگاه که در رده‌ی سیستم‌های ایمنی خانگی کامل در یک دستگاه واحد قرار دارد، شامل یک دوربین اچ‌دی، آشکارساز حرکتی، شتاب‌سنج، سنسور دما، اسپیکر، آژیر خطر، ماژول سه‌بعدی و تراشه‌ی وای-فای در یک دستگاه واحد است. این اجزا می‌توانند بر خانه‌ی کاربر و رفت‌وآمد به خانه نظارت داشته باشند.

ویژگی‌های هوشمند زیادی در نرم‌افزار این دستگاه به کار برده شده است، برای مثال سیستم به نظارت بر مالک خانه یا اعضای خانواده نمی‌پردازد، اما زمان خروج و ورود آنها را بررسی می‌نماید. این سیستم دارای ویژگی‌های تشخیص صورت و تشخیص صوتی است.

ایده‌ی کار این دستگاه به این صورت بوده که Flare تمامی فعالیت‌های دشوار را به عهده بگیرد، از این رو کاربر نیاز به بررسی وبکم یا تنظیمات امنیتی ندارد، کاربر حتی نیازی به ورود یک کد در حین داخل شدن به منزل نداشته زیرا Flare به شناسایی وی می‌پردازد. در صورت وقوع اتفاقی ناخوشایند در صورت نبود کاربر در خانه، Flare وی را از این حادثه مطلع خواهد کرد.

باتری‌های لیتیوم-یون حتی در صورت قطع برق، از عمل کردن این دستگاه اطمینان حاصل می‌کند. نصب این سیستم طبق گزارش‌ها ده دقیقه زمان می‌برد و اپلیکیشن iOS یا اندروید همراه آن به کاربر در اجرای تنظیمات آنبرد کمک می‌نماید.

شتاب‌سنج در شناسایی دزدکی وارد شدن فردی به خانه به کار رفته و اسپیکر آن نیز می‌تواند صدایی را در سطح خانه پخش کند. با برنامه‌ی اشاره شده همچنین می‌توان به کنترل از راه دور Flare پرداخت.

پایین‌ترین قیمت این محصول در کمپین کیک‌استارتر که وعده‌ی عرضه‌ی آن در دسامبر 2015 داده شد، 175 یورو (200 دلار) است. انتظار می‌رود قیمت نهایی محصول نیز 245 یورو (280 دلار) باشد.

منبع