آسیاتک قم | 37173

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

اینترنت پرسرعت آسیاتک: امور مشترکین استان قم

آسیاتک قم | 37173

این وبلاگ متعلق است به دفتر مرکزی امور مشترکین آسیاتک قم
شماره تماس پنج رقمی : 37173-025
وبسایت رسمی : QomAdsl.com

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

    برای عضویت در خبرنامه، ایمیل خودرا وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

طبقه بندي موضوعي
آخرين نظرات
  • ۱ خرداد ۹۷، ۰۷:۱۲ - مهسا
    :/
پيوندهاي روزانه

زندگی نامه پیامبرشهرت حضرت محمد (ص) به راستگویی و درستکاری چنان زبانزد همگان شده بود که امین لقب گرفت و همین صداقت و درستی توجه خدیجه دختر خویلد را جلب کرد و او را با سرمایة خویش برای تجارت به شام فرستاد؛ سپس چنان شیفتة درستکاری حضرت محمد امین‌ شد که خود برای ازدواج با وی گام پیش نهاد، در حالی که بنابر مشهور، دست‌کم 15 سالی از او بزرگ‌تر بود.

خدیجه برای حضرت محمد (ص) همسری فداکار بود و تا زمانی که حیات داشت، پیامبر همسر دیگری برنگزید. او برای پیامبر (ص) فرزندانی آورد که پسران همگی در کودکی در گذشتند و در میان دختران، از همه نامدارتر، حضرت فاطمه‌(ع) است.



از جزئیات این دوره از زندگی پیامبر (ص) تا زمان بعثت آگاهی چندانی در دست نیست؛ جز آنکه می دانیم نزد مردمان به عنوان فردی اهل تأمل و تفکر شناخته شده، و از خوی و رفتارهای ناپسند قوم خود سخت ناخشنود بود.

عید مبعث مبارک


از آداب و رسوم زشت آنان چشمگیرتر از همه بت پرستی بود و پیامبر (ص) از آن روی بر می‌تافت. محمد (ص) اندکی پیش از بعثت، دیر زمانی را به تنهایی در غار حرا، در کوهی نزدیک مکه به سر می‌برد و زمان را به خاموشی و اندیشه می‌گذرانید.

نرم افزاری که قصد داریم معرفی کنیم داری ویژگی های خاصی می باشد که برخی از این ویژگی های این نرم افزار را برای کاربران بیان می کنیم. زندگینامه حضرت محمد (ص)، ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص)، امین امت اسلام، کرامت و بزرگواری حضرت محمد (ص)، ازدواج پیامبر با حضرت خدیجه (س)، بشارت ها درباره ی آمدن پیامبر(ص)، زمزمه ی مخالفت با بت پرستی، برخی از حالات رسول خدا، گم شدن رسول خدا در مکه، محل دفن پیامبر (ص)، بعثت حضرت محمد (ص)، انذار خویشان، وفات ابوطالب و خدیجه (س)، حجرت رسول خدا، پیمان برادری با یثرب؛ فتح مکه، سیره ی نبوی، خلق عظیم پیامبر (ص)، معجزات حضرت رسول، مناظرات حضرت رسول به همراه دیگر ویژگی ها را برای دانلود قرار داده ایم.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود